Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Kjære sørlandske VAG-bilist. Det at du tydeligvis mangler både syn og kunnskap om trafikkskilt, som igjen fører til at du fullstendig overser det store røde/hvite trekantede skiltet, også kjent som vikepliktskilt, og kaster deg ut foran meg når jeg kjører på en forkjørsvei, det er dumt men jeg begynner å bli vant til at slike ting skjer her i sør. Når du deretter bruker 2 min. på å akselerere fra 40 til 50 km/t er også noe jeg har lært å takle uten å banne så VELDIG høyt der jeg ligger bak deg og vil hjem og lage middag. Til og med det at farten din går opp og ned jevnt og trutt har jeg lært meg å leve med. MEN, når jeg legger meg ut for å kjøre forbi deg, og du begynner å akselerere når vi ligger paralellt med hverandre, som igjen fører til at jeg ender opp med å kjøre i 90 km/t i en 50-sone, og må kaste meg inn foran deg med millimeterklaring for å unngå frontkollisjon med møtende bil, da begynner jeg å miste tålmodigheten. Tenkte bare å nevne det så du skjønner hvorfor knyttneven min knuser sideruten din og treffer deg i tinningen neste gang du prøver deg på et slikt stunt... Godt nyttår
Mexos Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Har vært ute i trafikken idag du og ser jeg er så mye rart at det er sykt. Glad jeg har litt ekstra under panseret kontra den generelle familiebilen slik at de ikke klarer å være vrien
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 90 i 50-sona er ikke lov Rabies!! (Håper dere skjønner at jeg tuller her..)
Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Spiritus: Nei, det er ikke lov. Men det er heller ikke vikepliktsbrudd, å ikke slippe forbi under forbikjøring, og å skape nestenulykker som kan få svært alvorlig utfall... Desverre er det enda ikke blitt ulovlig å være idiot, men det hadde nok sprengt fangselskapasiteten her til lands Mexos: Det er VELDIG mye rart ute i trafikken. Og en kliss ny passelat er tydligvis noe kjappere enn min lille 318. Jeg så faktisk ikke hvor nærme jeg var idioten før jeg heiv meg inn forann og la merke til at h*n lå så langt oppi ræva på meg at jeg ikke kunne se frontlyktene hans/hennes...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Det fasinerende med denne historien er jo at du kan være helt sikker på at de som kjørte den andre bilen synes du er en forbanna grisekjører som er helt brødhue, og ikke burde hatt lappen. Det faktum at de ikke skjønner bakgrunnen for forbikjøringen er skremmende!
Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Ja, de er noen fæle jævler de ungdommene i blodsenka BMW Men hvem er det for en idiot som begynner å gasse på når noen skal kjøre forbi, og faen ikke trekker seg når det kommer bil imot heller? Hadde jeg ikke hatt jenteungen i bilen så tror jeg seriøst jeg hadde stoppet opp og banket opp tullingen
jonr- Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Det fasinerende med denne historien er jo at du kan være helt sikker på at de som kjørte den andre bilen synes du er en forbanna grisekjører som er helt brødhue, og ikke burde hatt lappen. Det faktum at de ikke skjønner bakgrunnen for forbikjøringen er skremmende! der tok du ordene ut fra min munn..
Jimxd Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Sorry men kan ikke noe annet enn å le av sånne idioter. Hadde det blitt helt for jævlig hadde jeg bare svingt rett inn i kuken og tatt hele sia om det hadde vært snakk om å reddet mitt og ungen min sitt liv. Så hadde han måtte erstattet alt. + at jeg hadde knekt han så jævlig etterpå. Å sette liv i fare på den måten er helt tragisk. Hvor var det dette skjedde?
Torbjørn E39 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Forbikjøring i 50-sone, what?? Javel, kan vel pakke dere begge i samme skuff da mener no jeg...
-Anders- Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Et helt hverdagslig scenario for meg dette. Har lært meg å leve med det. Det at jeg i tillegg ikke har fungerende tute gjør saken enda bedre.
Jimxd Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Da blir det mye fingre og knyttenever og stykke blikk regner jeg med
Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Om man kjører forbi i 50-, 60-, eller 70-sone er jo for faen skitt samma om det er oversiktlig og greit der man gjør det. Hadde gått knirkefritt om ikke dusten hadde nektet å slippe meg forbi. Jimxd: Begynte i rundkjøringen ved trekanten. Passelaten kom ifra byen og kjørte rett ut på vikepliktskiltet i den lille avstikkeren opp mot Åsane. Jeg kjørte forbi i karussbakken, og vil jo påstå at det er ganske god sikt der
Jimxd Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Ja ok. Jo det er ikke tvil om det. Hvilken bil var det? Farge og sånt. Kanskje jeg vet hvem det er
Rabies Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Var en passelat av helt ny type. Sedan. Mørk farge på den. Sort eller blå tror jeg... Holder du til i Åsane du og?
Jimxd Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Nei holder til på odderhei/søm/tømmørstø Men kjenner jo en del folk i vågsbygd og åsane og bortover der Kjenner ingen med slik bil desverre. Må få bytta ut den 318 motoren så gjentar ikke slike ting seg neida men kjenner forsatt hårene står på ryggen av det som skjedde der Hva heter du forresten? Siden du er fra Kristiansand tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå