ealoken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 iam.no finner ikke meg fikk meg selv fjernet i fra deres side..
Hawkon88 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg forstår frustrasjonen din, men at du ikke avbryter forbikjøringen når DATTEREN DIN sitter i bilen, og risikerer såpass mye for å "vinne".. Hadde sympati med deg FØR jeg leste at hun var med.. Sett ditt eget liv i fare, men andres, inkl datteren din,- og vedkommende som kommer i mot sitt, reagerer jeg på. Det er ikke noe problem å avbryte hvilken som helst forbikjøring før en er forbi bilen. Jeg syns egentlig de sjåførene som er værst er de jeg kjører forbi, som bremser jevnt med min brems og som derfor TVINGER meg til å ligge i motsatt.
Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Jeg forstår frustrasjonen din, men at du ikke avbryter forbikjøringen når DATTEREN DIN sitter i bilen, og risikerer såpass mye for å "vinne".. Hadde sympati med deg FØR jeg leste at hun var med..Sett ditt eget liv i fare, men andres, inkl datteren din,- og vedkommende som kommer i mot sitt, reagerer jeg på. Det er ikke noe problem å avbryte hvilken som helst forbikjøring før en er forbi bilen. Jeg syns egentlig de sjåførene som er værst er de jeg kjører forbi, som bremser jevnt med min brems og som derfor TVINGER meg til å ligge i motsatt. Det var ikke snakk om å "vinne", men når jeg er nesten så langt forbi at jeg kunne legge meg inn, så følte jeg at det ville gå fortere å komme seg inn ved å akselerere ytterligere fremfor å bremse...
Morstan Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg skjønner deg godt jeg Rabies! Folk er idioter i trafikk slik:S og jeg kan godt innrømme at folk sikkert har sett meg som det også=) men en ting slår aldri feil, og det er at det blir en STOOOR sak av slike ting her:P hehe. men artig det da=)
Armanic Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 "Når enn skal kjøre inn på en forkjørsvei, så skal man aldri forhindre bilister på veien på noen måte." Hadde jeg vært deg, så har jeg meid inn i idioten. VAG vs BMW... Bmw vinner! Irriterer meg selv over mange slike, skulle ha vært bort ifra veien. Nok av meg.
316 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Omtrent hver gang jeg kjører på E6 tar jeg igjen enten 1 bil, eller 1 rekke biler. Jeg prøver å time dette slik at jeg kan kjøre forbi på forbikjøringsfeltene. Ofte går farta i 78 på speedometeret helt til det er forbikjøringsfelt. Da skal det plutselig økes til 90-95 slik at man må langt over tillate hastigheter for å kjøre forbi! Irriterer meg noe så jævli!
Springsteen Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hadde jeg vært deg, så har jeg meid inn i idioten. VAG vs BMW... Bmw vinner! Har du sett hvor "krasj-sikker" en E36 er?
Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Må nok si meg enig i at en E36 nok er langt ifra så kollisjons-sikker som en kliss ny passelat... Og uansett er nok ikke noe bevisst kræsj aktuellt. Vil ikke risikere å få VAG på bimmeren min
Jimxd Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hadde jeg vært deg, så har jeg meid inn i idioten. VAG vs BMW... Bmw vinner! Halleluja! Godt noen er enige med meg
Fliid Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Selvom bilen har gasspedal, så trenger man ikke legge den ned langs gulvet hele tiden. Man bør ikke gasse på til krampa tar deg og man kan oppføre seg som folk å trekke tankene inn i det gode hjørnet, istedenfor å blir forbanna. Selvom man kjører BMW, så bør man ikke gasse å gasse. Til daglig later jeg rundt i min E39, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er en av de "sinkene". Nå om dagen er det forøvrig glatt å fint ute, så kjør forsiktig, for all del. (Noe mange, uansett merke. Ikke gjør.) Noen som ikke har fått med seg at vinteren har kommet?
Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Nå var det jo mer som skjedde her enn litt sneglekjøring da... Jeg har på ingen måte påstått at man MÅ ligge i 3-sifrede hastigheter konstant (særlig i en 50-sone), men jeg kjører i en slik hastighet at JEG føler meg komfortabel (selvfølgelig innen rimelighetens grenser). Vil man ligge under fartsgrensen, så får man faenmeg slippe frem dem som vil kjøre forbi også.
Hawkon88 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg såg ikke situasjonen, så jeg får bare håpe at det ikke var så gale som jeg først fikk inntrykk av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå