Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ingen som hadde testa dette og som har noe de skulle ha sagt om dingsen ? :cry:

Får ta en sjangs og kaste bort 4000,- jeg da.

Skrevet

Det er jo bare å kjøpe, så ser du om det funker.

Gjør det ikke det så krever du pengene tilbake.

På kjøp på Internett har du uansett 14 dagers angrefrist (én eller to måneder hvis ikke selger opplyser om det), så hvis du angrer kan du sende det tilbake og få pengene igjen.

LJ

Skrevet

Hmm, har denne noen særlige funksjoner utover carsoft..?

edit: aha, carsoft 6.5 tar kanskje ikke de nyeste modellene, og at det er noen mer fiffige valg ;)

Skrevet

Kan fortelle hvordan det gikk etter jeg har fått testa den litt.

Det jeg er ute etter er noe som kan si meg feilkodene + forklaring og resette de etter reperasjon.

Tror en kan gjøre ganske mye rart med disse. Kom over ett forum i usa hvor en kar hadde stilt noe greier på automatkasse si som ikke var særlig heldig. Får prøve meg forsiktig fram.

Skrevet

har ein smule lyst å teste ut den BMW scanner 1.4.0 eg og, men da ville eg nok kjøpt den her fra kom vel på 1900kr pluss div, men du får den billigere enn hos bilkabel.

visst du kun er ute etter å sjå feilkoder og resette dei så er carsoft eit greit program å bruke.

bruker det sjølv og synst det er greit nok til det eg bruker den til (resetting av service/ olje, sjå og slette feilkoder)

Skrevet

Husk for all del å kopier og lagre data fra modulene før du forandrer noe i de. du kan lobotomere modulene med pa-soft, men orginaldata kan legges tilbake fra kopien. Jeg bruker selv Bmw scanner 1.36.

Skrevet

Fulgte det noen manual med 1.3.6 versjonen eller måtte du prøve deg fram ?

Ser noen av skjermbildene av 1.4.0 og de ser ut som de kommer opp i hex koder.

Skrevet

Carsoft 8.3 for bmw har kommet. Rimelig alternativ om man kun skal resette å lese av feilkoder. Denne fungerer til ny type bmw også. 6.5 er begrenset.

Skrevet
Er det noen som har erfaring med dette diagnose verktøyet http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=28_4&products_id=112 ?

Lurer på å kjøpe det, men prøver å google etter en bruker manual uten å finne noe som helst :-(

Hva skal du bruke det til?Hvis det er bare til og slette feilmeldinger så er det ok,men da hadde jeg gått for en billigere verson.Men det står jo der at det kan brukes til og stille kmstand og det stemmer ikke. :D Hadde gått for carsoft hadde jeg vært deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...