Gå til innhold

Terminliste, BMWCCN Telemark 2010. Høsttreff 25.09.10 !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst, godt nytt år!

For de av dere som har klubb magasinet "Fahrefreude" , så har dere sett at Terminliste er satt. Det er en glede og meddele den allerede. For de av dere som ikke er klubb medlemmer enda, så kommer jeg med terminlisten her og spørsmål fra medlemmer er meg en ære å svare på. Så fyr løs! : )

"Terminliste 2010:

- Årsmøtet 01.03.10

- Vårtreff 08.05.10 (NAF banen, Geiteryggen Skien) Kl. 11 til 15 . 50kr pr bil.

- Telemarkstur 20.06.10

- Høsttreff 25.09.10 (NAF banen, Geiteryggen Skien)

Mer informasjon angående aktiviteter kommer på BMWCCN.no sitt fora og pr. sms til medlemmer av Telemarks avdelingen."

(Informasjon kommer også her på Bimmers.no)

"Nytt for termin 2010 er mulighet for aktiviteter etter forslag fra medlemmer. Ved eventuelle forslag kan du/dere henvende deg/dere til Fliid på tlf; 905 56 002 . Ved en slik henvendelse vil det bli sendt sms til medlemmer og informasjon vil bli gitt på BMWCCN.no sitt fora"

(Informasjon kommer også her på Bimmers.no)

Jeg ber da medlemmer og bruke den nye muligheten som kommer denne sesongen. Ikke send PM, e-post eller lignende. Skal det observeres raskt, så må det taes kontakt pr telefon. : ) Ta kontakt for impulsive aktiviteter som kan være av interesse for andre klubbmedlemer og de som forløpig ikke er det. Forslag mottas med takk. Ingen forslag er dumme! : )

Mvh

Styret i BMWCCN Avd. Telemark

Her kan du melde deg inn i klubben!

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stiller opp på det som er av treff da det er stein dødt her i Agder.

Hvor lang er den turen i juni?

Skrevet

Lars, det er foreløpig ikke bestemt. Men ønsker man å delta, så sett av en dag til dette. Det blir en lang og flott tur. Det er det eneste av informasjon jeg kan komme med, Pr. nå.

Fredrik, det er godt å høre! Styret ser også frem til til årsmøtet. Hvor dette årsmøtet vil foregå, det er ikke bestemt, enda. Men det er nok ikke lenge til. : ) Informasjon kommer! : )

• 5 weeks later...
Skrevet

Innkalling til årsmøtet, BMWCCN Avd. Telemark!

01/03-2010 Kl. 18.30 på BAR (kongensgate) i Skien (www.barskien.no).

Agenda:

-Regnskap/budsjett

-Terminliste

-Valg

-Eventuelt

Har du forslag i forbindelse med valg, eller saker til "eventuelt", ta kontakt på 99797259 eller på mail til telemark@bmwccn.no .

Enkel bevertning, vel møtt ! : )

Skrevet

Vi ønsker at så mange medlemmer av Telememarks avdelingen som mulig, stiller opp for å få det beste årsmøtet i avdelingens historie : ) Sett av denne kvelden for ett møte, med likesinnede : )

• 4 weeks later...
Skrevet

Da var årsmøte overstått.

For de av dere som ønsker å kontakte klubben så er mailen telemark at bmwccn.no eller direkte til min mail tekn48 at broadpark.no.

Sammensetningen av styret er nå som følger;

Formann; Fliid (fliid her på forumet, tekn48 at broadpark.no)

Nestformann; Erik Wenås

Kasserer/Sekretær; Trond Thorsen

Styremedlem; Roger Andersen

Styremedlem; Martin Mathisen (Fish her på bimmers)

Styremedlem; Sondre Kilen

Styremedlem; Kjetil Norheim

Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på !

• 1 month later...
Skrevet

8. Mai er det duket for Vårtreff for denne flotte avdelingen, på NAF banen Geiteryggen! Treffet avholdes fra 11.00 og avrundes ved 15 tiden . Det blir slalom kjøring og kiosk salg, samt premiering av "Peoples Choise" : D Vi ønsker så mange som mulige fremmøtte : D

Inngang er kr. 50, kontant

www.yr.no melder sol : )

Skrevet

Pr. Bil. For de som kjører opp og ikke skal inn med bil for utstiling eller kjøring, så brukes parkeringen som er tvers over Naf banen. (Mellom flyplassen og NAF anlegget)

Skrevet

De av dere som er medlemmer av Telemarks avdelingen, så savner vi fortsatt person opplysninger fra mange medlemmer. Totalt fått tilbakemelding av 5 stk og vi har 104 medlemmer pr. dags dato.. Det var ikke mye oppløftende god respons : ) hehe

Skrevet

Blir nok den parkeringsplassen på meg i år. Flaut å stille ut blandt alle de overgromme E30ene. :oops:

Men kommer ihvertfall :D

Skrevet

Nei, still ut E46'n : ) Hehe Vi vil ha mange andre biler og : D Mer nye biler på treff ! : D

Skulle gjerne stilt ut E39'n jeg : ) Men nå har jeg stilt ut en opprustet E30 316 med forgasser på disse treffene også, så her har vi takhøyde så det holder : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...