Gå til innhold

Terminliste, BMWCCN Telemark 2010. Høsttreff 25.09.10 !

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer Kristian! : ) Jeg har fått på ny topp på 52'n i E39'n, men tar fortsatt Touringen : ) Gd respons på folk som vil være med på turen, det er bare morro å være formann her i distriktet! For ett engasjert miljø! : )

Skrevet

Er du klar til tur Fliid??? Har du pugget ruta vi skal kjøre? Regner med du ligger i front og viser vei. :-)

Hiver ut interiøret i morgen tidlig, satser på å bli ferdig i løpet av sen fredag.

Skrevet

Jeg er klar vet du, mangler kun vask av Touring nå. : ) Skal du lette den før turen? Det hørtes veldig spenstig ut. Er det ett forsøk på å holde fruen hjemme? hehe.

Skrevet

Hehe... å nei du, øksa blir nok med på tur. :-) Bytter til skinninteriør. Henta ett tidligere denne uka.

Skrevet

Jøss, er du våken Fliid??? Logget deg sent på, vært å vasket bilen eller??? :-)

Skrevet

Yes!!! Skyfri himmel.. Det lover godt for en flott Telemarkstur. Vel møtt folkens...

Skrevet

Jeg hadde lyst men kjøre alene til Skien frem og tilbake + alene i bilen fristet ikke....folk her oppe er trege til å bli med på aktiviteter.. :(

Skrevet

Thomas da. Du kom ikke på vårtreffet og ikke på kjøreturen, så du er jo like treg du : )

fish, hehe, ja, hadde vasket bil. : ) Døgnet har bare 24 timer, så da må man ta fra noe annet, søvnen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...