Dr_S Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Leste noe på bmwccn om at det tidligere har vært brukt olje på banen, og at dette har sølt til biler.Det frister ikke så veldig, men satser på at dette var et engangstilfelle
Mikael-B Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Vanligvis brukes det en blanding av olje og vann på banen, på glattkjøringspartiene. Er lite olje i blandingen, og det vaskes lett vekk med litt avfetting. Du som er detailer, så har jeg selv brukt en runde Prickbort og en runde MG Super Degreaser etterpå, så er den ren igjen Hjulbuer bak må desverres renses litt nøyere men
Fliid Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Oljen på banen er uproblematisk. Det er en glattkjøringsbane, men det som eventuelt ligger igjen på banen. Det går fint vekk ved vask. Geir som klaget over at han ikke fikk det vekk, han kan ikke bruke noe godt vaske middel (holder med Biltema, faktisk) .
-Erik- Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Oljen på banen er uproblematisk. Det er en glattkjøringsbane, men det som eventuelt ligger igjen på banen. Det går fint vekk ved vask. Geir som klaget over at han ikke fikk det vekk, han kan ikke bruke noe godt vaske middel (holder med Biltema, faktisk) . Bør ikke by på problemer, om man ikke venter for lenge. Sette bilen fra seg og la den stå i 14dager da vil jeg tro det blir værre å få bort.
Dr_S Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Det er betryggende å høre! Bilen ble nypolert igår
Mikael-B Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Med MG#16 regner jeg med? Sett du er fan av den på detailersclub Funker bra som søren til den lave prisen!
Dr_S Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Skal legge på #16 voksen ja, har bare polert nå med Ultimate Compound. Funker som bare rakkern, hehe!
Bmw_e39 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hvor og når er neste Bmwtreff nå a? Ikke noe på Rudskogen eller noe sånn vel? Kunne vært morsomt og få prøva seg litt på bane
Mikael-B Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Bortsett fra kommende treff den 25/9, er det ingen flere på terminlisten, verken hos BMWCCN Telemark eller hovedklubben. Det er jo mulighet for å prøve seg på bane på Geiteryggen
SofaKingFresh Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Jeg stiller opp med E34n imorgen Bare få ferdig felgene foran nå, og fjerne gammelt lim på ruta, så er jeg klar. Polering har jeg ikke tid til :/
Marius_e30 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 ser ut som været holder seg også, kun litt overskyet:)
fish Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Jeg kan garantere opptil 100 donuts på treffet!!!!!
Fliid Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 styret i bmwccn Telemark, takker alle fremmøtte for ett flott treff ! Tross det kalde været : ) God helg videre : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå