SofaKingFresh Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Knalltreff Fikk meg CCN skiltholdere og! Mye finere nå
Lars-Nord Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Jeg er veldig fornøyd. Masse bra biler der som jeg kun har sett litt av på nettet. Hyggelig å se noen ansikter bak bilene. Takk til dere som stemte på bilen min og alle dere andre.
Lars89 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Utrolig mye gromt som vanlig! Morro! Gratulerer med pokal Lars-Nord!
///ben Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Bra treff, måtte reise litt tidlig da Prøvde meg en runde på banen, men med 4x4 og slitte driv knuter forran turte jeg ikke tyne bilen, så ble til at jeg bare dreit meg ut på banen der Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg stilte den ut i det hele tatt, men møkkete bil slitte cola korker og ulakka is leppe
Kai-P. Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Jeg var der og vil takke for et flott treff med meget bra oppmøte. Hvem vant forresten People's Choice?
Aneshen Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Noen flere bilder/filmer fra dette treffet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå