Otis Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Klart det at en motorvarmer gjør jo samme jobben, ser den. Men en bil med Webasto trenger ikke et strømuttak akkurat i bruksøyeblikket, men etterpå, og ikke misforstå meg. Man trenger ikke å lade hele tiden, men det koster så lite å ha et toppladet batteri hele tiden, at jeg gjør det slik. Da holder det lengst. Men en motorvarmer er MYE billigere å få montert, så det er jo egentlig en enkel sak å bestemme seg
hmyraune Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Jo det er sant! Har det mye å si for levetiden til batteriet at du lader det hver dag?
Otis Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Vil nok tro at batteriet holder seg i live i maksimalt 10 år eller mer, ved å sørge for toppladet batteri hele tiden. Det batteriet som jeg hadde nå, det var faktisk ikke mer enn 3-5 år, litt usikker. Og det er ikke lenge. Jeg hadde et annet batteri før på mine 3 tidligere biler, og det holdt i 7 år, sa jeg solgte bilen. Og der ble det ladet en god del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå