mandresen Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hei De som fortjener skryt skal få skryt synes jeg, og må si jeg er imponert av servicen og velviljen til Hanebo og Sortvik i Trondheim. Jeg kjøpte nye vinterdekk til min E39 og valget falt på dunlop graspic ds-2 pga prisen. 235/45-17 er en dyr dimensjon og Dunlop var en god del rimeligere enn de andre kjente merkene. Disse Dunlop-dekkene kjøpte jeg i Oktober. Jeg har vel aldri følt meg mer utrygg på veien før, disse dekkene var virkelig dårlig. Jeg følte at jeg skled rundt på lykke og fromme, og bilen slapp grepet rett som det var i svinger. Nå i romjulen tok jeg meg en tur opp til H&S og fortalte situasjonen og spurte om det fantes en løsning, og da fikk jeg tvert til svar at sånn kunne det ikke være og jeg fikk byttet til andre vinterdekk uten noe tap, "fikk igjen" alle pengene for Dunlopdekkene, og fikk et godt tilbud på Yokohama som jeg har god erfaring med fra før. Nå er jeg knallfornøyd med fremkommeligheten og bilen ligger fint på veien uten å slippe veigrepet. Så en stor takk til Hanebo & Sortvik for det. MVH Martin
bmwkizn Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jøss! det var ikke verst av Hanebo & Sortvik. er ikke alle som tar tilbake brukte dekk
Rannem Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Det er slik man skaper et godt kundeforhold! Tipper du kommer til å kjøpe dekk der neste gang?
Mexos Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Det var ikke verst Har selv blandet erfaring med Hanebo & Sortvik, men servicen har alltid vært god, selv om de kan ta seg vann over hodet noen ganger.
dutten Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 knall service.. opplevde det samme på et sett med vinterdekk en gang jeg kjøpte hos en firma som heter dekklaaven rett utenfor hamar.. dro tilbake og fikk igjen et nytt sett med dekk av annet merke gratis prisforskjellen på disse var i utgangspunktet 1800 for 4 dekk
mandresen Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Absolutt gledelig ja å oppleve slike situasjoner i dag, for de gror ikke på trær. Jeg kommer absolutt til å handle der igjen ja, med slik god service så er det klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå