smez Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 jeg har dnb skade og er kjempe fornøyd med service ogt pris.. når jeg bestilte forsikring på min 99 328i så hørte jeg med alle de jeg viste om og dnb nor var de desidert billigste prisen jeg fikk på full kasko hos dnb var billigere en del kasko hos gjensidige jeg er 24 og har 60%
Kai-P. Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Som tidligere nevnt, sjekk ut Unison Forsikring. Sparte selv mye penger sammenliknet med If og Gjensidige.
Silverboy Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 En forsikring har to priser var det noen som reklamerte for for en tid tilbake (storebrand/if..) En før og en etter skade.. og det er det ikke noe tvil om.. vi har skadeavdeling på jobben, og en ting er sikkert: Velg if eller gjensidige.. raskt, enkelt og skikkelige oppgjør, og ikke minst skikkelig jobb gjort!
Sjøbuse Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 jeg hadde en 85 2 dørs 320 hos gjensidige. 7 000.- i året med kunn ansvar forsikring.dnb nor skulle ha 47 000 i året med full kasko på 98 728 registrert på meg som var 21 år. den ble forsikret og registrer på min mor som er godt voksen. har 75% bonus hos trygg vesta. betaler rundt 12 000.- i året. sjekka for artighetsskyld samme bil som du har på din mor. hadde hun hatt gjensidige hadde forsikringen vært på 7300,- med full kasko ringte rundt til alle vi viste om. trygg vesta var billigste vi fikk. har også ringt rundt nå etter jeg har blitt 23 og satt 23 års grense på bilen. fortsatt trygg vesta som er billigst.
opeth84 Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Jeg har planer om å ringe de selskapene jeg kan komme på i farta: Gjensidige, Terra, If, Tryg Vesta, Storebrand... Har jeg glemt noen? Glem If. Forhandlere har tipset meg flere ganger at de er som regel de dyreste forsikringselskapene. Samt lest her inne at mange sliter med de senere når ulykken er ute. Terra finnes vel ikke lengre..? Bluewater,Autotal for eksempel har du glemt.
opeth84 Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Jeg er 22 år, har 70 % bonus og fikk de beste tilbudene hos IF. Da skal det vel og merke sies at jeg har flere forsikringer og derfor får sånn "pakkepris". Men Gjensidige kunne uansett ikke matche opp mot dette :S Hvordan har du klart å få 70% bonus i så lav alder?! o_O)
sladjan Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Selv har jeg bilen på faren, men vurderer å forsikre selv. Ringte til gjensidige i går, fikk til bud på 9000 delkasko 21år og 30% 12.000 kjørelengde, det var med reise og inbo i tillegg, så ekstra rabatt pga. det er allerede inkl. i prisen. Det merkelige var at når jeg sjekka på nettsia deres etterpå kostet det 8500kr for sammeforsikringen hehe SÅ hva f*** feiler det dem da? :S Fikk tilbud hos IF i dag på 8500kr bare på bil, det var viss jeg tok inbo og reise i tillegg, plus viss jeg meldte meg i jeger og fiskerforbundet.
jonr- Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Jeg er 22 år, har 70 % bonus og fikk de beste tilbudene hos IF. Da skal det vel og merke sies at jeg har flere forsikringer og derfor får sånn "pakkepris". Men Gjensidige kunne uansett ikke matche opp mot dette :S Hvordan har du klart å få 70% bonus i så lav alder?! o_O) Dagens tips: Bytt forsikringsselskap hver 6.mnd. (det har jeg også gjort fra dagen jeg ble klar over at dette går an) Da har du mulighet til å få bonus opprykk på samme måte som om du skulle ha ventet i samme selskap 1 år. (Jeg tror ikke at så veldigveldig mange er klar over dette.) et eks: 18år - 20% 18,5 år - 30% 19år - 40 19,5 - 50 20 - 60 20,5 70 21 - 70% 1.år 21,5 - 70% 2.år osv. helt opp til 5.år, da går du opp til 75% ved påbegynte 6.år. så 6.år med 75%, da kan du velge om du vil ha 80% eller 75%bonusfriskade. 1. krasj med 75% mer enn 5 år = bonusfriskade (du faller ned til 75% 1.år) 1. krasj med 80% bonus = du faller ned til 70% på 1.året EDIT: Om du har en "vanlig" bil, så kan jeg være behjelpelig med superpris på forsikringene dine. Send i tilfelle pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå