Gå til innhold

E30 325 mtech2 selges eller byttes i e39/e46/e36

Share

Anbefalte innlegg

e30 325 mtech2 4 dørs med skinn++.

med skilter

pris ?

og hvor lang tid tar dette ?

Kan få den hjem til neste helg om vi hadde funnet den rette. Men er desverre så å si ingen til salgs nå. mye cab men lite 2 og 4 dørs.

men er såklart noen men de blir kansje litt dyre.

100-110

Tilstanden på de er vel ganske strøkne da?

Er den prisen ferdig på skilter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dere int i min E36 M3 i innbytte ? Autodb kode 1126045

Kunne tenke meg en Mørk Blå/Sort/Grå E30 Mtec 2 med litt spesielle mods som f.eks skinn/Alcantara int, Alcantara ratt, oppgraderte bremser,gromme felger, sperre Diff, RUST FRI i kanaler/hjulbuer, Lav km (eller overhalt motor) etc..

Ferdig på skilter!

Har ikke hastverk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvor mye for en grei E30 (320 eller 325) med skilter? Ikke ihjelrusta.Gjerne med skinninteriør, men kan være stoff(helst sport i så fall). Gjerne i fargen sølv/grå eller grønn/sort.

Takk på forhånd!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cab, 4 dørs, 2 dørs? facelift?

her er en råå 4 dørs, med bra felger, lykter, mtech2ratt, sort skinn ++ 91 mod gått 160 000

Gjerne 4 dørs,men kaan gå med 2 dørs om eksemplaret er bra. Helst takluke og el.vindu (iallefall fremme). Cab eller ikke,er ikke så viktig,da jeg har sansen for begge.

Den du linket til,vil vel komme på 40 000 ferdig reg.?

Tenkte på en bil til 15-20 000 ferdig reg. egentlig. Bil nr 2. da jeg har E39 fra før.

Eventuelt kan en E32 være av interesse,men da med man.gir.

Kommer du over noe slikt også?

Er denne prisen for lav kanskje? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300euro = 2400 norske ca. det er billig når den ser ut til å være så bra stand.. er jo avgiftene i tileg da. men var billig for selve bilen syntes jeg:P

Ja,den var ikke dum:) Men vet ikke hvor mye det vil koste å få en slik ferdig reg. i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...