Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Har nå ett komplett interiør til e36 sedan. har ikke noe spess bilder av forsetene. Men det er ingen rifter eller slik. De er i god stand Skal jeg peke på noe som er negativt: * Dørtrekket forran på høyreside er det en knekk i (kan ikke ses) * Dørtrekket forran på høyreside er litt vanskelig å feste helt på toppen der med låsebolten. Akkurat som om den må bøyes litt innover mot døra. utenom det er så er dørtrekken helt fine. Det er el-vinduer bak Det som er inkludert er: Alle setene og dørtrekkene (ikke armlene) Tenkte meg 3000,- for alt eller bud! Passasjer sete: Fører sete: Baksete og dørtrekk: Er litt slitasje på venstre side bak på den du sitter på men det må man regne med Men generelt er det LITE slitasje. Ingen rifte reller noe som jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg er intressert i og kjøpe KUN dørtrekkene Si en pris evt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Selger alt for 2500 . Trenger å bli kvitt det! Kom å hent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 kan du fikse noen bilder av forsetene? er veldig interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg legger de ut straks. Skal bare en tur på butikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Opp! Bildene er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 2000,- for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Bud notert Jeg sender ikke bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Dette må være det billigste sorte skinninteriøret som jeg har sett i Norge til E36. I Tyskland koster dørtrekkene alene ca 1500 kr. Utrolig at setene ikke blir solgt med en gang. Har 2 sett skinnseter allerede. Ellers hadde jeg kjøpt dem med en gang. Løp og kjøp!. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja jeg er enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Bud på 2700 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Budrunden står til i morra kveld. Altså Fredag kveld. Den som har høyest bud da vinner Høyeste bud er fremdeles 2700 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 ehh gs selger slike døtrekk til 1500 så den kjøper jeg ikke men hadde jeg ikke vært blakk hadde jeg kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja ok? kan du si meg hvor da? jeg ser bare til 5500 kr stykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå