mAZE Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 er ikke bare e30 m3 som er brukandes da. Tror E82 også er genial innen rally. (Ganske identisk størrelse som en 240 faktisk) Men nå har du jo handlet bil, og tror dette kan bli artig. Lykke til.
Hyggmaister Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Teamet består av fører Eivind Herredsvela fra Klepp.Hahah, rå ironi De beste lykkeønskninger fra meg til teamet! HAHA, Det e jo navnet hans.. hehehe, prøver igjen, tea-spoon-method... TEAMET består av Eivind Herredsvela, sitat slutt som i TEAMET består av en mann som i at han later som om han har ett TEAM men bare er en person Og skriver at bilen VÅR osv Med på ironien nå hylle?
H_c Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Jaja gutter da har VI lansert teamklær, og JEPP i vårt team går både menn og kvinner i dameundertøy.. TEaser: Gå inn på http://www.123hjemmeside.no/teamH_c for å se hele utvalget. Og JA!! det går ann å kjøpe teamklær! Send en mail med størrelse og antall så er det i posten før du aner det. 100kr for en t-skjorte, 100 kr for en truse! gofaster@start.no
H_c Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 Da er hjemmesiden oppdatert med kartleser, bilder +++ Trekkbil og henger har vi fått oss. Sponsorer begynner å melde sin interesse. Blir spennende dette her. Om noen her ønsker å bli med på laget som sponsor er det bare å gå inn og lese og ta kontakt. Det blir mye oppmerksomhet rundt oss. Vi har og fått laget teamklær som vi bytter mot en frivillig sponsordonasjon på 100kr. Og bestselgeren vår "I LOVE TEAM H_c" trusen går unna som varmt hvetebrød..
H_c Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Da har vi fått gjort en hel del i dag. Bilen er hentet hjem fra lageret sitt i Tananger. Og så har vi fått en model til å ta noen bilder i teamklærne, for at dere skal få se hvordan de ser ut på. Flere bilder og kontinuerlig oppdatering finner dere selvsagt på: http://www.123hjemmeside.no/teamH_c
dutten Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 haha.. genialt.. mangler iallefall ikke noe på motivasjonen og selv ironien.. men blir bra dette får jeg spørre hvem modellen er? fikk faktisk lyst på ei t-skjerte bare av bilde
316 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Skulle hatt noen bilder bakfra i den trusa. Edit: Øøøh. AV trusa, mener jeg.
H_c Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 dutten, bare å sende mail det så sender jeg deg en t-skjorte.
hylle Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Stay tuned, kanskje kommer de groveste bildene bimmers har sett noengang!!!
H_c Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 gratis truse til de tre første som bestille t-skjorte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå