Gå til innhold

chip trim til e36 318i m43b18

canbmw
 Share

Anbefalte innlegg

hei folkens. jeg har en bmw e36 318i 1994 M43B18.

vurderer å chip trimme bilen min får å få noen ekstra HP. vis chip trim vil gi mere HP og jeg klarer å få tak i det så skal jeg i samme sleng kappe av kat'en og sette på mellom demper får å tjene tilbake de hestekreftene.(etter EU:P) tenkte på sånn chip fra ebay, tror jeg klarer å lodde den på selv.

men vet noen her hvor mye effekt man får ekstra av chip og kat?

vis noen har erfaring med dette så er det bare å svare. takker mye for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebaychipen ska du passa dig för, det är ofta folk som inte har någon koll på vad det är dem gör. Skulle det vara så att dem själv utvecklat mjukvaran, så skulle det inte kosta så lite.

Det är ofta så att det bara är uppställt varvstopp i dessa chip och i vissa är även dellast tändning lite vassare, men de flesta missar att full last ligger på ett annat ställe, och då får du ingen högre effekt, är samma tändning vid full gas.

Sedan får du också tänka på att vi har 95 och 98 oktan bränsle i sverige och norge, det är inte alla chip som är anpassade efter det bränsle vi har här, då man i andra länder har lägre oktantal. Framförallt i usa.

Jag kan ordna bra priser på riktigt bra trimchip då jag håller på med chiptrimning i sverige. Går bra att skicka mig PM för mer info kring det :)

Mvh// A. Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...