ess10 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvilken bø er det snakk om her? Bø i telemark eller bø i vesterålen? bø i telemark Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 da er mestparten av rusta tatt hånd om, litt sparkling og småpirk rundt tanklokket.. greide og å knekke festet til tanklokket, så da må jeg vist shoppe litt til den. vurderer også hvite blinklys bak noen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 et par bilder av bimmern innvendig basskassa skal bygges om, skal bli litt mer ryddig, skal også ha inn noen 6x9ere, leker også med tanken om skinn interiør og hjertet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 nå har det blitt montert ny basskasse, bygde den på mål så den måtte slåes inn med slegge ellers så har rusta i kanalane blitt borte og har sparkla i hjørnet på dørene, så må vel te å slipe snart! i går var jeg på høggern og skaffa meg shadowline lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Betalte for lister? Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 da er noen av shadowline listene på skal prøve en ny basser i helga, en Dynabel som veier 35 kg gleder meg!! har også pussa ned sparkelet, må legge et lite tynt lag til fant jeg ut.. han jeg kjøpte den av kommer mest sansynelig heim fra jobb i morra, så da kan det hende jeg får senkesettet og det andre settet med felgane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 rått, dette blir bra, hvor gamal er du egentlig? hugas vel i bø en eller anna gang til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 fyller 18 om ca ein måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 fyller 18 om ca ein måned rått du får stikke bortom notodden til våren da, så hugas me, der blir je litt oftere enn i bø, pleier å væra der fredag og laurdag i sommersesongen blir 123 turbodiesel je kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 blir nok en tur eller fleir bortom notodden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Hvordan var det å skifte listene? Måtte du kjøpe nye klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 er ikke problem så lenge man får de av hele, må kjøpe nye klips til listene som går over rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Jepp man må det, måtte bare høre om det var jeg som hadde gjort noe feil siden alle mine klips røk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 hehe, jeg hadde et helt klips igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå