Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 åssen gjeng det med vøgna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 dørane har blitt lakkert under lista, mangler bare å lakkere rundt tanklokket så erre soting og senking som står får tur, da er vel bilen egentlig ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Kom med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 du må ha maks senk og maks 18" og med LÅGT og SMALT dekk, sånn at du får lagt den helt nedpå hehe, det gjør je(må valse også såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 har ikke fått tatt noe særlig med bilder avn ennå men tenkte jeg skulle prøve å få vaska den og shainan litt opp te søndag må se hvordan formen er skal bestille Rondell D58, 2x 8,5x18 og 2x 10x18, ska få på 35 profils dekk, bredda har jeg ikke bestemt meg for ennå blir 40 mm senk fra starten av trur jeg (vis ikke det blir lågt nok så må jeg nok fram med vinkelslipern!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 du må få bilen klar til skjærtorsdag og joine kolonna som går fra notodden, me skal slenge vårs på undervegs i kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 det var planen egentlig det ja satser på å ha bilen klar i løpet av uke 8 jeg egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 etterhvert så måru bestille chip på gik turbo i kongsberg, der har dem en sånn verstingchip som baserer seg på 1,6 i ladetrykk og nok diesel, da går dem noe jævlig, så må du ha kun en lyddempere og sportsfilter og større intercooler, da får du grom vogn skal jeg si deg! Det må vel være planene dine? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 hadde ikke tenkt å gjøre noe med den egentlig den her chippa fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 noen bilder da senkefjørene jeg skal ha foran, trenger ikke bak pga at anlegget veier så mye skal bli lakkert i morra et bilde av bilen og anlegget BMW'n som står å holder min me selskap, er foresten til salgs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 i dag kommer senkefjærer og senkedempere!! satser på at den blir passe lav da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Kjøpte meg bil i går, en E34 525TDS A Touring.skal oppdatere tråden med flere bilder i løpet av helga! er ikke store planene for den, bare senk, ta rust, full service, ny felger og sette i anlegg! sia jeg ikke har billappen selv fikk jeg kamerat til å ta bilen min å hente meg på skolen, bilder fra tunet heime. har også begynte å legge opp kabler til anlegget bilder fra i dag, 09.01.2010 har også montert basskasse i dag, dunka bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 blir bra dettan! Bere få på noe kantfelger og knesenk, så eru der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ser bra ut detta! Gleder meg til å se resultatet av senkinga. Hvor mange MM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå