Ajern Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 noe pappa bestilte, sto 40 mm på pakka nå stuka den ihvertfall ikke feil vei lenger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 da er rutene på bilen sota, eller mangler rutene helt bakerst og ruta i bagasjeluka. fikk ikke de bra så lurer på å få en proff te å sote dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 nye bassere bestilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 dunker godt den der, en kompis hadde en sånn en i en golf 3, er du klar for skjærtorsdag eller? kan du sende tlf nr ditt til meg på PM? så kan jeg sende deg melding om når kolonna går fra tødden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 ja, har en kamerat som har en av den i e34 touring, bassern heftig!! jeg skal ha to veldig klar for skjærtorsdag!! menne skal nok ikke kjøre denna over, blir nok en kamerat sin bil sia eg he varevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 basserne er spådd å være her på onsdag gleder meg vilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 åssen bil er det kompisen din har da? du får spre ryktet om kolonne fra tødden da, så henger me vårs på me au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 merce 300 tdt ska det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 merce 300 tdt ska det å? åssen modell da? har du msn el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 95 modell, sendt e-posten min på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå