Gå til innhold

Bmw min;)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fargen gjorde egentlig hele bilen. Jeg er en sucker for blå biler, så denne falt i smak. Det eneste jeg ikke liker er kromlykter fremme, men det blir pirking :wink: Men få ut flere bilder både innvendig og utvendig.

Skal legge ut flere biler ettervært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hive deg med på Bimmers treffene når våren kommer, slik at vi får se bilen din live ;)

Jaa..Får håpe å få blitt med på et sånn treff før jeg flytter ned til Østlandet igjen:)

Ja det syns jeg. :) Morro å være sosial med flere BMW intresserte, å se hvilken mods å div andre har gjort på bilene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hive deg med på Bimmers treffene når våren kommer, slik at vi får se bilen din live ;)

Jaa..Får håpe å få blitt med på et sånn treff før jeg flytter ned til Østlandet igjen:)

Ja det syns jeg. :) Morro å være sosial med flere BMW intresserte, å se hvilken mods å div andre har gjort på bilene sine :)

Ja:) sant det:) Sikkert en del flotte Bmw tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

østlandet er fint vettu. er bmw treff her også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, virket gjennomført! :) Kan være gøy å se biler som skiller seg ut litt, hjelper jo også at det er jenter som kjører :wink:

Skulle hatt litt bedre bilder kanskje!

men, hadde det vært en gutt som hadde denne bilen så tviler jeg på at han hadde fått fire sider med nesten bare skryt, da hadde det nok vært innlegg på innlegg om m-tech styling... har jeg ikke rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

østlandet er fint vettu. er bmw treff her også :D

Jepp:)Gleder meg til det jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, virket gjennomført! :) Kan være gøy å se biler som skiller seg ut litt, hjelper jo også at det er jenter som kjører :wink:

Skulle hatt litt bedre bilder kanskje!

men, hadde det vært en gutt som hadde denne bilen så tviler jeg på at han hadde fått fire sider med nesten bare skryt, da hadde det nok vært innlegg på innlegg om m-tech styling... har jeg ikke rett?

Hehehe:) Takk:) Ja bildene er litt dårlige..:( Skal få tatt flere bedre bilder når kulda har gitt seg litt her opp i Nord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor jo ikke i nord, det er jo bare jævlig kaldt :wink:

Superbeetle: Du kan jo ha et poeng i det du skrev nederst i innlegget ditt :wink: Men for min del så står jeg fast på at fargen gjør hele bilen. Hadde den vært sort eller sølv hadde den ikke vært noe særlig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor jo ikke i nord, det er jo bare jævlig kaldt :wink:

Superbeetle: Du kan jo ha et poeng i det du skrev nederst i innlegget ditt :wink: Men for min del så står jeg fast på at fargen gjør hele bilen. Hadde den vært sort eller sølv hadde den ikke vært noe særlig å se på.

Jaaa..okei da....:P Nesten Nord da,,midt på treet;)

Sant som du sier,,den hadde nok ikke vært noe særlig uten den fargen;)Og da kan det jo hende uansett om det er jente eller gutt som eier den så hadde fått like mange kommentarer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lakt merke til at positive svar kommer ann på fremstilling av bilen.

om en bil blir lakt ut som en bil noen har sett et sted. så er den somregel stygg som faen med jalla styling og alt mulig dårlig dritt. eieren er utlending med 0 respekt for bmw og han er idiot som har ødelakt en bmw.

om noen legger ut klin lik bil og sier det er sin egen, er den alltid fin som bare det. ingen som syns den er stygg da. veldig tøft at noen velger å gå egene veier med sin bmw og skille seg litt ut.

jeg syns somregel ingen biler er fine på alle moddsa. alle styler bilene forskjellig. og er alltid noen ting på stortsett alle biler jeg ikke liker. men sånn er det når ikke alle har lik smak.

på din bil er det også noen ting jeg ikke liker. og sånn er det jo alltid. alle kan ikke like alles biler.

etter min mening har din bil har 2 dører formye.

feil lykter forran.

E46 M3 fangeren liker jeg ikke på E36

M3 look speil med blinklys liker jeg ikke.

resten på din bil syns jeg er meget fint. bak fanger, rutesenker, farge. veldig fint alt det der.

og jeg er ganske glad bilen din ikke er ennå et offer for M-Tech.

M-Tech er fint det. men alle har det og det er veldig oppbrukt. en standard E36 er mer skjeldent enn en M-Tech nå for tiden.

men uansett så syns jeg bilen din er meget pen til å være E36 sedan. knall rå farge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...