Gå til innhold

540 eller m5 ?

m-mann
 Share

Anbefalte innlegg

Til våren og når godføret tar slutt;)skal min opprusta, bulkete, slitne 525 91modell e34 inn til demontering, kapping, montering å sveising, og forhåpentligvis bli en naijs 525 turbo;D Hvis jeg får garasjeplass vell å merke.

Skal da kjøpe meg ny e34 var planen.

Har da kommet over en 540 MANUELL, noe som etter min oppfatning er ganske skjeldent her i landet i allefall. Men selvasagt frister det med m5 med 6 på rekke i stede, for rekke sekseren er jo egentlig hovedgrunnen til at bmw er BEST:P etter min mening i allefall.

hva mener folk?

V8 eller rekke 6? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både stor rekke sekser og v8 har helt nydelig lyd. Er vel et spørsmål om preferanser.

Personlig synes jeg S38 har den beste lyden i hele verden. Den har mye volum så den brummer nesten som en V8 og på topp skriker den så jeg får gåsehud.

Effektmessig så vinner jo S38 med 310/340hk kontra M60/M62 med 286.

Kompressor på V8r er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både stor rekke sekser og v8 har helt nydelig lyd. Er vel et spørsmål om preferanser.

Personlig synes jeg S38 har den beste lyden i hele verden. Den har mye volum så den brummer nesten som en V8 og på topp skriker den så jeg får gåsehud.

Effektmessig så vinner jo S38 med 310/340hk kontra M60/M62 med 286.

Kompressor på V8r er heller ikke å forakte.

enig med deg der ja, men allikevel... smak og behag som gjelder der...

er ikke så mye nm forskjell heller, så vidt jeg veit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke selv prøvd 540, men v8 lyden er rå synes jeg. men m5 går bra, og som NiklasJa nevnte så skriker s38en såpass på toppen at det er perverst!

ser også at noen nevner kompressor på v8ern.. ja du får mye hk, men det skal absolutt ikke være noe problem og få til på s38en heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...