m-mann Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Til våren og når godføret tar slutt;)skal min opprusta, bulkete, slitne 525 91modell e34 inn til demontering, kapping, montering å sveising, og forhåpentligvis bli en naijs 525 turbo;D Hvis jeg får garasjeplass vell å merke. Skal da kjøpe meg ny e34 var planen. Har da kommet over en 540 MANUELL, noe som etter min oppfatning er ganske skjeldent her i landet i allefall. Men selvasagt frister det med m5 med 6 på rekke i stede, for rekke sekseren er jo egentlig hovedgrunnen til at bmw er BEST:P etter min mening i allefall. hva mener folk? V8 eller rekke 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Rekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Det er i siste rekke ( no pun intended), et spørsmål om pris. en M5 koster det dobbelte av en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Det er i siste rekke ( no pun intended), et spørsmål om pris. en M5 koster det dobbelte av en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Syns det er litt kult med 540 jeg. Den v8lippen er det FÅ som har, så blir litt mer ulv i fåreklær. Spesielt når den ligner forskrekkende på 520 osv, men blir gjerne avslørt av lyden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Stemmer for m5 Godkjenne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 jeg kjøpte meg e39 540 istedenfor e34 m5 ihvertfall angrer ikke ennå, for 8'r lyden er grom =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Både stor rekke sekser og v8 har helt nydelig lyd. Er vel et spørsmål om preferanser. Personlig synes jeg S38 har den beste lyden i hele verden. Den har mye volum så den brummer nesten som en V8 og på topp skriker den så jeg får gåsehud. Effektmessig så vinner jo S38 med 310/340hk kontra M60/M62 med 286. Kompressor på V8r er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Vil ihvertfall anbefale M5 på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Både stor rekke sekser og v8 har helt nydelig lyd. Er vel et spørsmål om preferanser.Personlig synes jeg S38 har den beste lyden i hele verden. Den har mye volum så den brummer nesten som en V8 og på topp skriker den så jeg får gåsehud. Effektmessig så vinner jo S38 med 310/340hk kontra M60/M62 med 286. Kompressor på V8r er heller ikke å forakte. enig med deg der ja, men allikevel... smak og behag som gjelder der... er ikke så mye nm forskjell heller, så vidt jeg veit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 540 med kompressor og strake rør Det er helt rått å høre på, og du kan fint regne med opp mot 500hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Rekke 6 er jo det herligste BMW=Rekke 6 baby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 v8 baby! får med et enormt moment i v8 maskinen å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 jeg har ikke selv prøvd 540, men v8 lyden er rå synes jeg. men m5 går bra, og som NiklasJa nevnte så skriker s38en såpass på toppen at det er perverst! ser også at noen nevner kompressor på v8ern.. ja du får mye hk, men det skal absolutt ikke være noe problem og få til på s38en heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 ser ut til at jeg går for v8'ern må jo prøves d også men med tanke på hvor fornøyd jeg er med 525'en hadde det vært utrolig artig med en m5:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå