mAZE Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Sjekk denne linken:http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20442877 Er vel endel igjen til "mint condition" men, kanskje det er noen her som er intr? fant den på torget. Starter og går Snilt å gi den bort, men for et fantastisk stygt 2000 eksemplar! Hadde aldri tatt imot den, med mindre jeg hadde penger til å fikse ny lakk,felger etc. Men kan bli spennende om noen her inne tar den til seg og vil fikse den. Leser du alt som står i tråden her, så er det ikke snakk om å gi den bort lenger.
opeth84 Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Leser du alt som står i tråden her, så er det ikke snakk om å gi den bort lenger. yep,har lest det nå for en stund siden. Jeg hadde aldri kjøpt den iallefall. Blærk!
instigolux Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Den bilen er i mitt eie nå, overaskende bra stand!
instigolux Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Måtte gi 3600 for den. Han sa han hadde bud oppe i 6 og 7 tusen, men han trodde ikke de var reelle så jeg fikk den billig.. Veldig overasket over bilen, den hadde stått siden i høst, og bare ved å fylle på kjøleveske, og bensin så startet den og gikk fint.
opeth84 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 du må lage en tråd om hva du skal gjøre med bilen da! slik den så ut tidligere, var forferdelig iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå