koffer1987 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 har en 03 model e46 facelift coupe , tenkte å handle angel eyes ccfl ringer å sette på den , har hørt du må bake lyktene på disse for og få de opp ? er det moen som har en oppskrift hadde det vert flott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 har en 03 model e46 facelift coupe , tenkte å handle angel eyes ccfl ringer å sette på den , har hørt du må bake lyktene på disse for og få de opp ? er det moen som har en oppskrift hadde det vert flott ! lurer på det samme så jeg slenger meg på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 jeg har faktisk montert AE ringer i dag, jeg trengte ikke og "bake" lyktene for og få av lykteglassene. dette var på en 2002 320 touring(facelift) det ligger også en DIY her på bimmers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 På en coupè er lyktene limt sammen, så de må nok bakes. Her er den en guide på dette. Jeg har et sett med ubrukte ringer liggende til e46 coupè facelift om det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå