Vanilla_ninja Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Jeg skal ikke legge skjul på at jeg irriterer meg litt over at jeg kjøpte bil uten takluke. Samtidig klarer jeg meg liksom godt uten, og jeg orker ikke sette i gang med kjøp og salg og den kjøringa, prøvinga og utgiftene det fører med seg. Er ettermontering av slikt noe man i det hele tatt vurderer å gjøre på en E39 som brukes hovedsaklig som langturbil, eller er det teit å tenke tanken? Tenk og skriv, folkens! Tenk og skriv... LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 jeg er veldig glad i takluke vet om en kammerat som hadde ettermontert i en primera P10. sto på merknader i vognkortet at den var godkjent med takluke ettermontering på 13 KG. vet ikke om jeg hadde giddi bryet med å montere om du klarer deg fint uten. men er absolutt mulig om du vil. personelig tror jeg ikke jeg hadde giddi. men jeg så etter om bilen hadde luke før jeg handlet. det er nok enklest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Jeg er også usikker på om jeg gidder, og hvor mye penger jeg orker å bruke. Én ting er sikkert: det blir ikke innkjøp av nytt, så om jeg skal ha luke blir det å finne en delebil og plukke med seg luke og trekk og ledningsnett og ta det derfra. Etterpå må jeg vel kaste ut reservehjulet, da, for å spare vekt LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Det er MYE arbeid å ettermontere original takluke. Taklukekasetten er sveist til takkonstruksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 det værste er vel å sage høl i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 bytte hele taket har je sett flere gjøre, men det er generelt itte helt det lureste vis det sku skje noe så blir det jo svakheter i stolpene osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå