Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg blir forbauset hver gang jeg hører om ECU skader. Hvordan er det mulig, det undrer jeg meg hver gang. Var det snakk om hardware eller softwareskade? Hører støtt og stadig om spenningsregulatorer som svikter, og brenner resistorene.

Prøvde du å lese av ECUn på laptopen før du sendte den inn?

Herlig hvis det ordner seg, men slike ting kan drive en mann til vanvidd med endeløs feilsøking.

Dieselvarmer med ekstern eksos er :mrgreen:

Heisann! Var hardware feil ja, dysedrivere visstnok, vet ikke hva det jeg men ødelagt var det i allefall! E30 har styreboksen under hanskerommet inne i bilen, tror det er bedre enn der de har plassert den på E36 og diverse andre modeller.. Dette skjedde også da det var beinkaldt, har hørt om flere tilfeller som skjedde da det var -30 ute, så tydelig att dem ikke liker ekstrem kulde

Jeg har ikke noen mulighet til å lese av noe med laptop desverre, så det gjorde jeg ikke.. Feilsøkte meg bare frem til att det måtte være hjernen som var defekt, viste seg att jeg fikk rett i det i allefall.. :)

Håper på å ha den tilbake for testing på fredag/lørdag hvis dem holdt det dem lovde (skulle sendes i dag, onsdag)

Skrevet

Til dere som ville ha update her, så har jeg i dag fått tilbake "hjernen" fra simco as, og bilen fungerer bra igjen..

Reperasjonen kom på 2549kr ink mva, det må jeg si er helt kurant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...