Larsinnj Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Har blitt stoppa et par ganger. Ene gangen endte det med bot. Kjørte 63 i 50'en. Men en ting som irriterer meg. I denne saken ver det en kompiss av meg som kjørte. Han visste at han hadde gjort noe galt, og la seg langflat. Han fikk vel 6200kr i bot, og et par prikker. I denne saken ble den henlagt..
flonoen Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Hatt MANGE biler, 36 biler på 2 år, blitt stoppa kanskje det dobbelte, blitt stoppet mye uten grunn, men blitt stoppet mange ganger der de har hatt noe fornuftig å si også, blant annet blitt tatt fra strober 2 ganger, blitza rundt i drammen midt på dagen med blålys, så ikke at jeg møtte på en sivilbil også gassa jeg på som faen forbi noen folk med snuten bak med blålys og sirener, slapp unna med å rive strobene ut av grillen. blitt stoppa utallige ganger nå og da, mulig pga bilene og tilstand på bilene jeg har hatt men faen å hissige de er mange av de snutejævlene, har stikki av fra de flere ganger, burna på motorveien, kjørt uten skilt, sladda å herja, fått bot en gang - fotoboks 62 i 50 sona 2900kr. vært ganske heldig sånn sett, blitt stoppet en del ganger med bilhenger der jeg har mangla hengerlappen, har fått bøter i posten og fått at de ville ta fra meg lappen, men jeg godtok ikke så har jeg ikke hørt noe etter det. tatt hengerlappen nå så ordner seg vel. skulle jeg skrivi alle de gangene jeg har blitt stoppa her så kunne jeg fyllt 2 a4 sider med morsomme og utrolige historier tenker jeg:P blitt tatt i laser en gang også 52 i 40 sona 2900 i bot, godtok ikke forenklet forelegg noe som resulterte i en forbanna politimann og en irritert meg:P endte med at jeg kjørte videre uten noe forelegg og han skulle lage rettsak ut av det, dette er nå 1 og et halvt år siden, har ikke hørt noe etter det, kanskje fordi en lasermåling ikke er gyldig bevis i en rettsak Eneste positive med dette innlegget her er at noekult ikke lenger er bimmers' største tulling.
m-tech 320i Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Noen som har flere opplevelser med politiet?
316 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Kanskje verdt å ta med at denne "samfunnsbevisste" borgeren sansynligvis etter alt jeg kan forså ikke stoppet for å se hvordan det hadde gått med de 3 ungdommene som kjørte av veien? DET ER ET LOVBRUDD!
noekult Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hatt MANGE biler, 36 biler på 2 år, blitt stoppa kanskje det dobbelte, blitt stoppet mye uten grunn, men blitt stoppet mange ganger der de har hatt noe fornuftig å si også, blant annet blitt tatt fra strober 2 ganger, blitza rundt i drammen midt på dagen med blålys, så ikke at jeg møtte på en sivilbil også gassa jeg på som faen forbi noen folk med snuten bak med blålys og sirener, slapp unna med å rive strobene ut av grillen. blitt stoppa utallige ganger nå og da, mulig pga bilene og tilstand på bilene jeg har hatt men faen å hissige de er mange av de snutejævlene, har stikki av fra de flere ganger, burna på motorveien, kjørt uten skilt, sladda å herja, fått bot en gang - fotoboks 62 i 50 sona 2900kr. vært ganske heldig sånn sett, blitt stoppet en del ganger med bilhenger der jeg har mangla hengerlappen, har fått bøter i posten og fått at de ville ta fra meg lappen, men jeg godtok ikke så har jeg ikke hørt noe etter det. tatt hengerlappen nå så ordner seg vel. skulle jeg skrivi alle de gangene jeg har blitt stoppa her så kunne jeg fyllt 2 a4 sider med morsomme og utrolige historier tenker jeg:P blitt tatt i laser en gang også 52 i 40 sona 2900 i bot, godtok ikke forenklet forelegg noe som resulterte i en forbanna politimann og en irritert meg:P endte med at jeg kjørte videre uten noe forelegg og han skulle lage rettsak ut av det, dette er nå 1 og et halvt år siden, har ikke hørt noe etter det, kanskje fordi en lasermåling ikke er gyldig bevis i en rettsak Eneste positive med dette innlegget her er at noekult ikke lenger er bimmers' største tulling.
E30Frelst Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Jeg har hatt noen opplevelser med politiet.. Min første opplevelse var da jeg var festsjåfør for Anders87 inne på forumet her.. Slapp av passasjerene på Vassendgutane-konsert og lot de drikke og kose seg. Mens vi gutta som var sjåfører, bare surkla fram og tilbake utafor festen på lavt gir og sto i klynge og prata! Den kvelden ble jeg stoppet 9 GANGER av SAMME politibilen, måtte blåse syv ganger i løpet av kvelden! Måtte også si mitt eget personnummer ALLE gangene.. What's da point! Også etter et besøk på Nesodden skulle jeg tilbake til hjemtraktene. Da ble jeg stoppet på vekta etter avkjøringa til Sofienmyr. Først ble jeg vinka inn, snakket høflig og imøtekommende med politiet. (en kvinne) Snakket litt med meg, så lente hun seg innafor ruta mi og LUKTET. Jeg spurte: "Hva er det du driver med ?" Svaret: "Lukter" Og jeg: "Etter hva ?" Svaret: "Vet ikke" Etter en liten smalltalk så ble jeg sendt ut på siden på vekta og fikk beskjed om og parkere bilen og skru av tenninga. Plutselig kom de 3 SVÆRE politikærer løpene mot meg, så kom det en V70 Cross Country ryggende mot meg. Bilen stoppet en meter foran den nypolerte BMW'n min. Støvskya STO inn i hele cupeen. (jeg hadde rutene og takluka oppe grunnet 31 varme ute) Tror du faen ikke de slapp ut narkobikkja og ransaka HELE bilen min ??! Åjooooda, fikk sikkel på førersetet, gulvteppet, bagasjerommet og ripa opp inngangspartiet! Så kom sprøsmålene: "Hvorfor var du på Nesodden?" "Hvem besøkte du?" "Hvorfor besøkte du de du besøkte?" "Selger du dop?" "Er bilen rammesveiset?" "Hvordan hadde du råd til denne bilen?" "Hva gjør du?" "Kjenner du mange på Nesodden ?" Fy faen, de kunne for helvete ha tørka den forbanna bikkjesikla ut.. MEN NEIIIIIIIDA ! De fant forresten ikkeno, hadde ikke noe og skjule MEN, før jeg dro derifra krevde jeg en unnskyldning for at de hadde skittna til hele cupeen jeg hadde brukt hele formiddagen på og vaske! Det sa jeg til han med det forbanna ekle bikkjekreket! Han så bare rart på meg og svarte: "To bad, That's Life" Jeg (rimelig forbannet og irretert) startet opp og kjørte videre innover på vekt plassen, foran meg sto det 7 biler fra statens vegvesen! Flott tenkte jeg! Som akkurat hadde putta på coiloversa mine! 2 dager før, venta på timen på BT.. Joda, fikk mangellapp Og de var jo greie, begynte og spørre om bilen. De likte E30'en veldig godt! Men det var visst en veldig populær bil og sveise rammenummeret på, sa de.. "Jasså ja, sier du det du". Svarte jeg x) Fikk lappen og ble sendt fra stedet! Så har vi 2 hendelser etter det.. 1. Jeg var idiot, mistet lappen. (politiet var hyggelige de, bortsett fra at de herpa hele sommern og livet mitt..) 2. Selebot. Hadde vært ute med en kompis på søndagen, spist frokost og cruisa rundt i cab'en hans. Etter drøye 3 timer kjører han meg hjemover.. Jeg var DRIIIT lei CD'en som sto i, så jeg tok av meg beltet og skulle til og strekke meg i baksetet etter CD-mappen.. Idet jeg skal til og snu meg ser jeg den forbanna gule vesten borti skogen der! Åjoda, vi blir vinket inn.. "Jasså gutter, dere er ute og sklir uten belte?" Jeg svarte: "Du SÅ jeg tok av meg beltet med den stjernekikkerten du har der, skulle strekke meg etter CD-mappa, sa jeg." "Og DÈT skal jeg tro på?" sa han.. 20 min senere = 1500 fattigere
Just-turbodiesel Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hatt MANGE biler, 36 biler på 2 år, blitt stoppa kanskje det dobbelte, blitt stoppet mye uten grunn, men blitt stoppet mange ganger der de har hatt noe fornuftig å si også, blant annet blitt tatt fra strober 2 ganger, blitza rundt i drammen midt på dagen med blålys, så ikke at jeg møtte på en sivilbil også gassa jeg på som faen forbi noen folk med snuten bak med blålys og sirener, slapp unna med å rive strobene ut av grillen. blitt stoppa utallige ganger nå og da, mulig pga bilene og tilstand på bilene jeg har hatt men faen å hissige de er mange av de snutejævlene, har stikki av fra de flere ganger, burna på motorveien, kjørt uten skilt, sladda å herja, fått bot en gang - fotoboks 62 i 50 sona 2900kr. vært ganske heldig sånn sett, blitt stoppet en del ganger med bilhenger der jeg har mangla hengerlappen, har fått bøter i posten og fått at de ville ta fra meg lappen, men jeg godtok ikke så har jeg ikke hørt noe etter det. tatt hengerlappen nå så ordner seg vel. skulle jeg skrivi alle de gangene jeg har blitt stoppa her så kunne jeg fyllt 2 a4 sider med morsomme og utrolige historier tenker jeg:P blitt tatt i laser en gang også 52 i 40 sona 2900 i bot, godtok ikke forenklet forelegg noe som resulterte i en forbanna politimann og en irritert meg:P endte med at jeg kjørte videre uten noe forelegg og han skulle lage rettsak ut av det, dette er nå 1 og et halvt år siden, har ikke hørt noe etter det, kanskje fordi en lasermåling ikke er gyldig bevis i en rettsak Eneste positive med dette innlegget her er at noekult ikke lenger er bimmers' største tulling. nei, for den plassen er jo din
Just-turbodiesel Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 stoppa 9 ganger av samma bilen? hahahahaha, da UTKLASSER jo du mine 3 ganger av samme bilen
Sjøbuse Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 jeg jobbet på ISS damagecontrol som rørlegger en stund for noen år siden. sjefen hadde en helt ny saab 95 stasjonsvogn. helt strøken svart bil. men han hadde vært med ut på jobb fordi det var så mye å gjøre. han hadde på en gammel sliten lys brun caps full av malings flekker. genser i samme stil. og 2-3 dager gammelt stubbe sjekk i trynet. han møter en politibil i byen som snur og følger etter. han blir stoppet. og politiet spør om det er hans bil. ja sier han. politiet var overbevist over at denne "uteliggeren" har stjålet bilen og spør vidre hvordan han har råd til en slik bil. da fikk han polisen verdens beste svar tilbake. "fordi jeg tjener så sinnsykt mye mer enn deg" snuten ble ganske overrasket da. fikk se vognkort og førerkort. beklaget seg litt. og lot han kjøre vidre
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Snakket litt med meg, så lente hun seg innafor ruta mi og LUKTET.Jeg spurte: "Hva er det du driver med ?" Svaret: "Lukter" Og jeg: "Etter hva ?" Svaret: "Vet ikke" Etter en liten smalltalk så ble jeg sendt ut på siden på vekta og fikk beskjed om og parkere bilen og skru av tenninga. Plutselig kom de 3 SVÆRE politikærer løpene mot meg, så kom det en V70 Cross Country ryggende mot meg. Bilen stoppet en meter foran den nypolerte BMW'n min. Støvskya STO inn i hele cupeen. (jeg hadde rutene og takluka oppe grunnet 31 varme ute) Tror du faen ikke de slapp ut narkobikkja og ransaka HELE bilen min ??! Åjooooda, fikk sikkel på førersetet, gulvteppet, bagasjerommet og ripa opp inngangspartiet! Så kom sprøsmålene: "Hvorfor var du på Nesodden?" "Hvem besøkte du?" "Hvorfor besøkte du de du besøkte?" "Selger du dop?" "Er bilen rammesveiset?" "Hvordan hadde du råd til denne bilen?" "Hva gjør du?" "Kjenner du mange på Nesodden ?" Fy faen, de kunne for helvete ha tørka den forbanna bikkjesikla ut.. MEN NEIIIIIIIDA ! De fant forresten ikkeno, hadde ikke noe og skjule MEN, før jeg dro derifra krevde jeg en unnskyldning for at de hadde skittna til hele cupeen jeg hadde brukt hele formiddagen på og vaske! Det sa jeg til han med det forbanna ekle bikkjekreket! Han så bare rart på meg og svarte: "To bad, That's Life" Fy faen! Fins det et klageråd ang. politisaker?
Rabies Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 jeg jobbet på ISS damagecontrol som rørlegger en stund for noen år siden. sjefen hadde en helt ny saab 95 stasjonsvogn. helt strøken svart bil. men han hadde vært med ut på jobb fordi det var så mye å gjøre. han hadde på en gammel sliten lys brun caps full av malings flekker. genser i samme stil. og 2-3 dager gammelt stubbe sjekk i trynet.han møter en politibil i byen som snur og følger etter. han blir stoppet. og politiet spør om det er hans bil. ja sier han. politiet var overbevist over at denne "uteliggeren" har stjålet bilen og spør vidre hvordan han har råd til en slik bil. da fikk han polisen verdens beste svar tilbake. "fordi jeg tjener så sinnsykt mye mer enn deg" snuten ble ganske overrasket da. fikk se vognkort og førerkort. beklaget seg litt. og lot han kjøre vidre
316 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Anbefaler de som hater politiet uten noen spesiell grunn om å lytte litt på politiradioen. Du får et litt annet syn på politiet etterpå.
Johnsen Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Anbefaler de som hater politiet uten noen spesiell grunn om å lytte litt på politiradioen. Du får et litt annet syn på politiet etterpå. Så enig så enig! Blir en blanding av skremt og provosert av å lese noen av disse sine påstander og (uvitende) meninger! men men, kommer nok med åra!
flonoen Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 "fordi jeg tjener så sinnsykt mye mer enn deg" Den var drøyt bra! Hadde nok aldri sagt den selv, da jeg har ganske stor respekt for folk som tar jobben som politifolk, på tross av rimelig lav lønn, høy risiko (kommer litt an på arbeidssted da) og ukurrante arbeidstider. Men i noen tilfeller fortjener kanskje personen å bli jekket ned noen hakk. Og det er jo ikke akkurat sånn at en maler/murer eller andre handtverkere ikke har råd til ny Saab heller, med alle finansieringsmuligheter som finnes. Og Just-turbodiesel, jeg glemte helt deg, du har jo bra forsprang i konkurransen bimmers' største idiot!
Sjøbuse Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 "fordi jeg tjener så sinnsykt mye mer enn deg" Den var drøyt bra! Hadde nok aldri sagt den selv, da jeg har ganske stor respekt for folk som tar jobben som politifolk, på tross av rimelig lav lønn, høy risiko (kommer litt an på arbeidssted da) og ukurrante arbeidstider. Men i noen tilfeller fortjener kanskje personen å bli jekket ned noen hakk. Og det er jo ikke akkurat sånn at en maler/murer eller andre handtverkere ikke har råd til ny Saab heller, med alle finansieringsmuligheter som finnes. vel. dette var i 2004/5 og en saab 95 stasjonsvogn kostet fra 500 000 eller noe rundt der. han så jo ut som en uteligger da dette skjedde. og jeg hadde nok også trodd bilen var stjålet om jeg var polisen. og gammle sjefen er ikke av den mest rolige typen. han snakket vel med politi hver helg på byen pga diverse slagsmål. og han r ikke redd for å åpne kjeften for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå