Gå til innhold

Endres E36 M3 3.2 sedan (Selges)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rekker dessverre ikke sunnmørscuppen siden jeg er borte den helgen.:( Men jeg håper på Våler nå til helgen! Kjørte bilen hjem igår, så det gjenstår nå i teorien bare bremsetraktene og høydejustering. (Er ALT for lav slik den er nå)

En annen sak, når jeg gir full gass kjennes det ut som at det er noe som vrir seg/er løst bak. Hvilke foringer er da defekte? jeg må få verksted til å bytte de samtidig med firehjulskontroll siden jeg ikke rekker å skru selv denne uken pga jobb..

Jeg kan ikke være så heldig at det er piggfrie vinterdekk som gjør det? (har dessverre ikke annet i øyeblikket da R dekkene ligger uten felg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg få dekksjappa til å legge om på felg til meg idag.:) Håper det stemmer at det kan være piggfridekkene.. Planen er jo å ta ned hele bakstillingen for å rengjøre, lakke og montere nye foringer rundt om uansett.

Men dette rekker jeg nok ikke før etter sesongen vil jeg tro.:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at E36 M3 vrir seg litt til den ene siden under kraftig akselerasjon. Blir slik med bakhjulstrekker med mye krefter vettu.. :wink:

Men hvis det føles/høres ut som noe er løst, så skal det selvsagt ikke være slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble noe bedre med R-dekk!:D

Skal bli morro imorgen når den kommer igjen fra 4hjulskontroll og heving. Rakk dessverre ikke justere den opp før jeg måtte levere den idag. Nå er den ALT for lav, men håper GS kan justere den opp før de tar 4hjulskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ting som er merkelig. Jeg tror det er bedre både for egen og bilens del og spre kjøringen ut over lenge tid enn å nikjøre i 4 timer og så dra hjem. Da får man jo også tid til å prate piss og komme med unnskyldninger om hvorfor man kjører så elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...