Gå til innhold

Endres E36 M3 3.2 sedan (Selges)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er enig med deg Endre ang NAF, har ikke mye til overs for NAF å har sett mye rart komme ut av deres tilstandsrapporter. Ville heller satset på en test fra ett bmw verksted som kan E36 mye bedre osv :)

Veldig fin bil forresten, lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen fikk ny eier på tirsdag. Han holder til på forumet her, men han får eventuelt avsløre seg selv.

Jeg tror ihvertfall bilen fortsatt kommer til å ha et fint liv med ny eier, og jeg kommer til å savne den stort. Ihvertfall nå som nye skogen er åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

\:D/

Må si det var en fornøyelse å handle bil av denne karen.. Bildene i tråden her er ikke i nærheten av å vise bilen ifra sin beste side...

Den var forøvrig så ren og pen, at jeg vridde meg i setet når jeg kjørte inn i regnvær nå :(

Men en får finne frem vaskevotten og poleringsmiddelet, i et forsøk på å holde det nivået som allerede er lagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gpdt å høre at bilen fikk en eier som sikkert kommer til å ta vare på den.

Hehe, ja jeg ser jo den, og jeg skjønner jo at noen vil ha en uavhengig part til å se på den.

(Selv om jeg aldri selv har sett behovet når jeg har kjøpt biler)

Sjekket også med Bavaria, de skulle ha 1330.- for å gi en tilstandsrapport på bilen. De kjenner vel også bedre til disse bilene skulle man tro. Er det en grei løsning?

Jeg har egentlig ikke mye til overfor for NAF på generelt grunnlag, så kan jeg unngå at de får pengene mine så er det en fordel.;)

NAF er rett og slett en gjeng med mennesker som kan masse om masse.Men, men de har ikke spisskompetanse på sånne biler. Er alltid moro når man får naf rapporter tilsendt. 50-60% av det de naver er bare tull/feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Hei.. Har du et bilde av bilen bakfra..? Tenkte på - E46 M3 list på koffertlokk

Er den modifisert på noe vis. Eller er den bare satt på.? Hvordan er du fornøyd med KW3?

Artig tråd og mye valutta for pengene.. Fin bil..

Så nå at du hadde solgt den. Men dog..

Du kan jo se her ;)http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 0&make=749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har du et bilde av bilen bakfra..? Tenkte på - E46 M3 list på koffertlokk

Er den modifisert på noe vis. Eller er den bare satt på.? Hvordan er du fornøyd med KW3?

Artig tråd og mye valutta for pengene.. Fin bil..

Så nå at du hadde solgt den. Men dog..

Du kan jo se her ;)http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 0&make=749

Der ja, takk.. ",) ser ut som den ikke modifisert. Flott bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...