Endre Hånde Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hei.Strålende det gikk bra med alternativ beregningen, og at du er fornøyd med bilen.. Liker svært godt planene dine, blir en srålende bane-kose bil det der med de oppgraderingene. PS. må si at bilen savnes i garasjen... Må legge ut noen bilder. Skjønner forsåvidt at den savnes! Savner til tider min gamle lille blå også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er camberplatene montert korrekt? Skal ikke de gli inn og ut mot motor. Nå ser det ut som de glir inn og ut mot fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Camber justeres ved å dytte hele plata (ikke den biten i midten, det blir caster), så det ser rett ut for meg, men så har jo ikke jeg peiling heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ok, da er de bygd opp på en litt annen måte enn de jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 De er nok montert korrekt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Var ikke millway-platene på samme måte? Mener vi surret med hvordan de skulle monteres også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 du ska få vaske bilen min å endre t våren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Haha, det greier du jo fint selv Kristian! Fått inn motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hehe, vi får ta d samtidig da! så i får se kossn i ska gjøre d skikkelig ja motorn e på plass den, men ikkje ferdig montert alt.. må sveise om eksosen å pga grenrøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Har puslet litt igjen.. Overhalte calipprene og monterte rustfrie stempler og stumme føringer. Samt montert stålomspunnede bremseslanger. Performance friction skiver foran, bremseskjold med slangetilkobling, og carboteck belegg med titan isolasjonsplater er også montert. Håper på at det resterende er på iløpet av uken.. Desverre så jeg når jeg demonterte dekselet under girkassen for lufting av cluch, at det henger dråper med olje der også. Dette må forskes mer på idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Dette ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Looking good! Blir greier det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Spent på å høre tilbakemeldinger på bremsene dine! Tror det blir meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 selger ikke M3 skivene samt calipperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Nei, calipperene er i bruk.. Men skivene kan selges om det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå