Kristian Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 ikkje sæl na endre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Nei, den går ihvertfall ikke billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Da var saltbilen observert klargjort.. = Vinterlagring. ¨ Her blir den stående til våren om ingen finner på at de vil ha et flott eksemplar av en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Kan gå litt rimeligere siden jeg må betale en del i lagring på den i vinter. Innbytte kan også vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Etter MYE frem og tilbake, ser det nå ut til at den blir preppet for vinter og vanlig dagligbruk fremover. Om ingen redder den ved å kjøpe den de første ukene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 For de som virkelig har lyst på noe spesielt, så har jeg nå denne perlen for salg: viewtopic.php?f=15&t=171158 Kan også byttes i pene vinterfelger med bra dekk til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 det er en bruksbil endre! er jo bare en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 må sette opp understellet for drifting noda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Joda, ikke uenig. Og vinterdrift liker jo jeg også. Må se om jeg får hevet den en del med shims riktignok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvor kan man få bilder fra bimmer treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hvor kan man få bilder fra bimmer treff? Bilder fra CCN treffa i Møre og Romsdal finner du iallefall her :http://www.bmwccn.no/moreogromsdal/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 http://www.finn.no/finn/object?finnkode=25379058 Dog ikke fullført.. (Noe jeg egentlig tviler på at den blir..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Lukter jeg ccn racing bil eller? Har jo ikke tenkt å gi deg med banekjøring vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 aner ikke.. Tviler igrunn på at det blir noe salg.. Har jo ikke betalt for noe annonse enda heller, men la ut en som jeg laget for å legge ut ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 inn med bur og bøttestoler nå endre, så fliser du ned noen tiendeler fra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå