brumle Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Har lyst på andre sidespeil til min bmw z3. Synes personlig at de originale speilene ikke er spesiellt vakre. Har funnet noen jeg gjerne kunne tenkt meg, men er usikker på om de vil passe på festene på døren. Noen som vet om festene på e36 speil er de samme som på z3? Mye av delene på z3 er jo samme som på e36. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1992-199 ... 45f05dc1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Nei, de er helt annerledes. Speilene på Z3 står jo midt på dørene, mens de er i høyde med vinduene på E36. Kjøp M-speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 ehmmm... Om du har z3 så må du vel se det at det er milevis med forskjeller på hvordan speilene er oppbygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Strengt tatt er det vel svært lite karroseriting som går omhverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Strengt tatt er det vel svært lite karroseriting som går om hverandre. Jepp. Og kjøper du deler på veng så er du heldig om det i det hele tatt passer den bilen det er beregnet til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Det er vel det som gjelder for alt av karroserideler som ikke er orginalt. Var borti noen sideskjørt til et annet bilmerke en gang som visstnok skulle vært veldig bra passform. For å si det slik.. da ville jeg ikke prøvd de som krevde litt jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brumle Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Legger meg helt flat her:( . Hvis noen kommer over en annen type speil enn M-type så gjerne post en link på det. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Fant Z3'en med knekt speil i dag, morro. Vet at boltene på speilene er rustetfast. Er det noen lett måte å få dem av på? Eventuellt ta av dekslene rundt selve speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå