Jørgen Lie Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hehe, er med på tankegangen din !! Økonomisk sett er d en sparebøsse i forhold til e30 ( derfor jeg kjøpte den til skolebil). Bra bil vil si at alt fungerer, er EU-godkjent i laaange tider (2011 en gang), har gode dekk på sommer/vinter på alufelg, 15" Klin orginal, ikka rikka på en skrue. Hel å pen innvendig, og til og med justerbart ratt Er to striper på høyre bakdør, nedre del, men de vises nesten ikke.. Gått ca 215.000 om ikke jeg husker skammelig feil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Er motorsykkel et alternativ til innbytte? Har ikke lappen til sykkel desverre, må nok uansett ha en bil.. Kjører cross ellers, får klare meg med det Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Bilen går nå rent og pent igjen, var fordelerlokket som var dårlig. Utseendet lurte meg tydeligvis.. Bytta rotor i samme slengen, så nå er alt ifra rotoren til pluggene byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Lurte på å slenge inn bilen på finn og autodb, men vil gjerne at bilen skal gå til en med litt peiling på bmw som vil gi bilen det stellet den behøver, og ikke til hvem som helst.. Tenkte å slenge inn ett par bilder til også, ikke noen fine bilder, men enkle mobilbilder som viser bilen slik den står nå.. Slik ser bilen ut som skitten : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Litt nye å bedre bilder, tok også bilder av rusten som er på bilen.. Bilen trenger en liten vårshine snart, er fortsatt litt i vintermodus.. Rustbobler på takluka og en liten bulk: Rust under blinklys på passasjerside, ny skjerm koster ikke mange kronene: Steinsprut på panser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Usikker på om det er noe å juble for, men bilen er SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå