BMW E36 coupe Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Jeg har en 91 E36 sedan. I bilen sitter det org aircondition anlegg. Er det noe man må være ekstra oppmerksom på dette? Har hørt at det må på etterfylling av gass, som vistnok skal være svindyrt Jeg skal bytte motor i bilen nå, er det noe av anlegget som må demonteres? Tenker mest på radiatoren til aircondition?? På forhånd takk for svar. Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Lønner seg å kjøre service på anlegget med jevne mellomrom. Og du kan demontere motor uten å slippe ut gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 det er vel noe med det at kjølemediet på de første modellene var R12 mens nå er det R134a. Og R12 får man vel ikke fylt på lengre. man kan heller ikke fylle R134a på et R12 anlegg såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 det er vel noe med det at kjølemediet på de første modellene var R12 mens nå er det R134a. Og R12 får man vel ikke fylt på lengre. man kan heller ikke fylle R134a på et R12 anlegg såvidt jeg vet. på opel kan man da det. så da regner jeg med at man kan det på bmw og. bare og bytte påfyllings ventillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E36 coupe Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 noen som vet ca hva det koster å fylle gass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 cirka 2500.- litt opp og ned.. anbefaler deg til å vente til det er + grader igjen da AC stort sett ikke virker under +4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå