k1t Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Fikk en melding fra denna personen her inne nå men følgende melding: Dear k1t. This award-winning update checker finds the latest, correct updates for your PC's essential driver and software files, and then downloads and installs them for you! Plus, you can use RadarSync's backup feature to create online backups of those files and your favorite downloads. Download your Free trial copy Fikk en følelse av virus jeg men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Garantert spyware/virus/trojan. Bare og holde seg vekke og be admin's banne brukeren. edit: og gjerne ta vekk den linken så ingen trykker på den ved feiltakelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... berly+fath http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... berly+fath Du er nok ikke den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 link fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har også fått en pm, congratulations dear Chris! You have won the new forex system osv med en humbug link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 fikk nylig pm fra denne klovnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 det er fordi du er så negativ,drosjedieselmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 jeg fikk og. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 jeg også. er ikke en moderator som kan fjerne denne brukeren da. spam er lite interesangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 fikk pm jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Personen svarte heller ikke når jeg sendte pm og spurte om han/henne ville være med meg ut på date Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Har også fått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Personen svarte heller ikke når jeg sendte pm og spurte om han/henne ville være med meg ut på date Du skulle lagt ved et nakenbilde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 jeg fikk i dag jeg også. må da få sperret denne brukeren snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå