andreee Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvordan er forbruket på den nå da ? Fått ordnet med ristinga i bilen ? Og har du fiksa det med giringa att den skraper ? mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvordan er forbruket på den nå da ? Fått ordnet med ristinga i bilen ? Og har du fiksa det med giringa att den skraper ? mvh a fått ordnet ristingen, det var snø i felgene hehe og noe løse ting i frostilingen forbruket er vel som hvilken annen m5. høyt bilen skraper i andre gir fortsatt. når den er kaldt. dårlig synkringer, eller pga slarkete giroverføring,. har ikke sett på det. kansje det hjelper og bytte olje på kasse ikke hvet jeg, jeg er Opel mann HVEM SKULLE HA BILEN? Onsdag og etter 18.00 Høyeste bud får den. !mitt tlf nr er 92647502. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Kom med nye bud da? Skal ha bilen bort litt kvikt! Har funnet meg en mer passende bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Bilen må bort fort, gjerne til helga, DA JEG HAR FUNNET MEG EN NYBRUKSBIL! på billig salg! Her kan dere gjøre et kupp, bare i deler er jo denne bilen verdt mye kronasker! Coilovers 10 000kr motor og gir 30 000kr Diffrensial 4-5000kr M5 skinn/sport/el inntriør.4 seter 5-6000kr m5 bakfanger 2-3000kr tjaaa...pluss mye annet m5 greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hva bruker den på mila da? a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 kjører du pent ligger den vel på 1.2-3 er ikke jeg som er bmw hue her, jeg har ikke peiling på disse bila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 okay får jeg så du klagte på den brukte mye bensin i tråden din. a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 [bilen skraper i andre gir fortsatt. når den er kaldt. dårlig synkringer, eller pga slarkete giroverføring,. har ikke sett på det. kansje det hjelper og bytte olje på kasse ikke hvet jeg, jeg er Opel mann mulig problemet er fikset om du skifter girolje og kardang olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 okay får jeg så du klagte på den brukte mye bensin i tråden din.a Ja iforhold til det jeg er vant med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 [bilen skraper i andre gir fortsatt. når den er kaldt. dårlig synkringer, eller pga slarkete giroverføring,. har ikke sett på det. kansje det hjelper og bytte olje på kasse ikke hvet jeg, jeg er Opel mann mulig problemet er fikset om du skifter girolje og kardang olje ? Da får jeg prøve det. hvet du hva slags olje girkasse ogdiff skal ha, diff skal vel ha LSD olje hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 ? Da får jeg prøve det. hvet du hva slags olje girkasse ogdiff skal ha, diff skal vel ha LSD olje hvertfall no idea! men det antar jeg mange her inne kan svare på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Okay men så du snakka om 1,9 ca på mila synst det var litt vell mye ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 jeg hadde en e34 M% for noen år sia, og den brukte da under mila på vanlig kjøring og opp på hard kjøring. men just face it.. kjører du M5.. ser du seriøst på bensin nåla? hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Hvis det er meg du siterer til skulle dette vær bruksbil , da er jeg ikke interessert i å ha en bil som bruker uten pådrag 1,5 på literen, (jeg så han glagde på dette i en tråd på bilforumet derfor jeg spør). Om den bruker under mila på vanlig kjøring er det helt akseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 m5'n jeg hadde fikk jeg aldri under 1,8... Men nå gikk den aldri til noe vanlig Søndagskjøring heller da... Noe jeg anntar att M5'n her helelr ikke har blitt. Christopher har vel en greit tung høyrefot han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg