Sungam Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 I lengre tid har det vært veldig treg oppstart på varmen i førersetet, tok altså veldig lang tid før det i dete hele tatt kom noe varme. For en ukes tid siden ble det enda værre, varmen i rumpa har helt forsvunnet. Så nå er det kunn i ryggen det er varme. Hva kan det være som er galt? Så hvordan kan jeg få fikset dette på billigest måte?
Tommy Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Du må bytte varmematten i setet. Det er av med trekket, så skal det nesten være plug and play å sette inn ny.
Sungam Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Takker for svar ja. Er det vanskelig jobb å få fjernet trekket? Og er det mulig å kjøpe hos GSbildeler? Hvor mye vil det ca koste trur du?
Vanilla_ninja Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Varmematta til min E39 kosta ca 1000 kroner. I tillegg passet ikke kontaktene overens med den gamle, så jeg måtte ut med enda en tusenlapp for at de skulle lodde og ordne. Du bytter matta selv på en filmkveld LJ
en325ic Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 vist du bor i tromsø så kan æ skifte det på 1 time! uansett om det er x3 eller e46 e39 e60
Frode D Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Er det like enkelt om det er ryggen som er dårlig?
Tommy Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Er det like enkelt om det er ryggen som er dårlig? Ja, det er like enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå