Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat ett sett med bbs rs 701 18" Som jeg skulle ha hatt nye kromkanter til. Er jo bare noen tynne ringer i noe jeg tror er rustfritt. Men hvem selger slike?

8,5x18 foran 10x18bak

pmp9wp4ae7idqsnd29un.jpg

Skrevet

Du bruker nok ikke lange tida på å pusse ned ringene og polere dem opp igjen heller da :) ..bare for å nevne den billigste måten.

Skrevet

Skal du bytte cromekanten, så må du bytte hele felgbanen på den felgen, etter hva jeg vet. De 2-delte, og cromkanten og felgbanen er en og samme del, ergo veldig dyrt å bytte.

Skrevet
Hat ett sett med bbs rs 701 18" Som jeg skulle ha hatt nye kromkanter til. Er jo bare noen tynne ringer i noe jeg tror er rustfritt. Men hvem selger slike?

8,5x18 foran 10x18bak

pmp9wp4ae7idqsnd29un.jpg

Pen bil forresten :D

Skrevet
Skal du bytte cromekanten, så må du bytte hele felgbanen på den felgen, etter hva jeg vet. De 2-delte, og cromkanten og felgbanen er en og samme del, ergo veldig dyrt å bytte.

Disse er 3 delte. Selve felgen er en del, senteret en del og så en tynn krom ring som dekker felgkanten og er klemt mellom felgen og senteret.

Skrevet
Du bruker nok ikke lange tida på å pusse ned ringene og polere dem opp igjen heller da :) ..bare for å nevne den billigste måten.

Det gaar ikke å pusse ned og polere stål....

Skrevet

8,5x18 foran 10x18bak

pmp9wp4ae7idqsnd29un.jpg

Takk :D Kunne nok ha kjøpt en M5 for det denne har kostet meg til nå...

Skrevet

8,5x18 foran 10x18bak

pmp9wp4ae7idqsnd29un.jpg

Takk :D Kunne nok ha kjøpt en M5 for det denne har kostet meg til nå...

Hehe ikke sant, men du viste vel ikke at du skulle bruke så mye penger når du skulle kjøpe? :roll: hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...