aloebiz.net Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Hei! Er det flere enn meg som er plaget med vindstøy i E39? Har hatt det på alle mine 3 e39. På 523'n kom det fra området rundt frontruta. På 540'n var det litt på høyre bakdør (Passasjerside), men ikke så mye. På min nye 525DA så er det også på høyre bakdør, men ikke før rundt 90 km/h og da er det til gjengjeld veldig mye og ganske så plagsomt. Har sjekket pakninger og sett på justeringen av døra, men kan ikke se at det er noe galt i forhold til døra på andre siden. Noen andre med tilsvarende erfaringer på E39? Forslag til løsning?
tomerikk Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Sjekk først att alle klossene i jekkfestene er på plass, manglende klosser er den vanligste årsaken til vindstøy.
aloebiz.net Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 De er på plass! Støyen kommer fra vinduet på høyre bakdør...
tomerikk Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Lukk opp døra og bøy vindusramma litt inn i toppen.
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 på min E38 var det en antenne på bakuta og sidespeilene som bråka. har du sjekket dette? antenna hørtes ut som kom både herfra og derfra. så var ikke helt sikker på hva det var. men ble borte når jeg tok den av.
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Jeg opplevde plutselig å få vindstøy av høyre speil på E39'en, men etter å ha tatt av kåpe og justert ramme så virker det å ha blitt bra igjen.
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har sett litt mer på dette, men blir ikke klok på det :S Har mobil i bilen så er antenne, men den ser helt i orden ut! Er sånn liten rund en.. Men vindstøyen kommer fra høyre bakdør! den er justert likt som venstre bakdør utifra hva jeg kan se... Ingen andre som har hatt vindstøy fra høyre bakdør siden jeg har hatt det på 2 av mine e39'er??
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har kunn trøbbel med vindstøy fra frontruta...
Bjørner Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har kunn trøbbel med vindstøy fra frontruta... Hvis den har vært bytta kan det komme av dårlig/unøykatig jobb med insetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå