hamansen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 91mod. 525ia. MOTOR OG EL.NETT ER IKKE TIL SALGS! Har ekstra panser, 4 ekstra dører, dashbord, kompl. varmeapparat. Bkf, orig.dempere med fjører, dashbord, rattstamme, bakstillingsedeler(bremser,bærearmer,drivakslinger+++ Kommer ikke til å selge understellsdeler fra denne, da jeg er avhengig av å flytte på bilen frem til at jeg tar ut motor. Når dette er gjort, så blir understellet annonsert for salg Priseks: Baklykter, originale: 400,- Hovedlykter: 400,- El.vindusheis: 400,- Støtfanger bak 500,- Komplett dør: 800,- pr stk Skjerm: 400,- pr stk. 17" Artec med gode sommerdekk 4500,- Orig.sota baklykter: 3500,- Komplett interiør (alle stoler) 1200,- Dashbord: 400,- Varmeapp.register: 800,- Bkf: 400,- Rattstamme: 400,- ++++++ Gidder ikke sende noe under 200,- Følgende er SOLGT: *Øyelokk *Speil fra begge settene med framdører *Bagasjeluke *Skjerm venstre side *Støtfanger foran *Panser (Islandgrûn) *Dør foran og bak, høyre side (komplett, ) (Islandgrün) *Dørtrekk fra xtra-dørene *15" alu *dørkmatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hvilken farge er det på denne? Og om frontfanger er strøken uten sprekker o.l hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hvor mye skal du ha for lyktelistene? armlene forran i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hvilken farge er det på denne? Og om frontfanger er strøken uten sprekker o.l hva skal du ha for den? Kan sjekke fargekoden, og se over fangeren etter jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hvor mye skal du ha for lyktelistene? armlene forran i denne? 500,- jepp, armlener på begge stolene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dellorto Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 hmm, åssen type interiør er det i denne`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 får jeg kjøpe de to brakettene som holder bakfangeren er skrudd fast i? de må ikke se ut som dempere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 hmm, åssen type interiør er det i denne`? Skal fikse bilder av interiøret idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 får jeg kjøpe de to brakettene som holder bakfangeren er skrudd fast i?de må ikke se ut som dempere da. Det må vel gå bra det, men må få demontert først da:) Haster det veldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 ta det når det passer, men ikke la det gå alt for lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 ta det når det passer, men ikke la det gå alt for lenge da Oki, skal se hva jeg rekker over helga jeg har ikke skrudd noe på e34 før, men regner med disse kun er skrudd i karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 du må ta av lista (nr 7, klipset fast) for å komme til 2 muttrer på hver side som du må skru av. da er det bare å trekke fangeren bakover. eneste som kan hindre deg er innerskjermene i hjulbuene og kroken på hengerfestet??? når bakfangeren er av så er det 4 skruer som holder hver brakett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Rustfri bakluke? Vet du hvordan det er å sende slikt? Jeg holder til i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Rustfri bakluke? Vet du hvordan det er å sende slikt? Jeg holder til i tromsø Hele bilen er rustfri/strøken. Hmm..nei det vet jeg ikke, har jo titt og stadig kjenninger som kjører den veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvilken farge er det på denne? Og om frontfanger er strøken uten sprekker o.l hva skal du ha for den? islandgrün metallic, fangern er hel og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå