hamansen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 selger du felgene? isåfall, dimensjon? dekktype? Felg: 7x15" ET18 Fondmetal Dekk: 195/65-15" Aurora 2 gode og 2 dårlige. 2000,- /Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hvor mye skal du ha for lyktelistene? armlene forran i denne? 500,- jepp, armlener på begge stolene foran. kødder du??! da kjøper jeg heller nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 er de bare 15 tommer? ser da større ut på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 er de bare 15 tommer? ser da større ut på bildene? Jepp, er nok 15" Har også 8x17" ET10 Artec med gode sommerdekk 225/45-17". 2stk Toyo Proxes (så og si nye) og 2 Nankang. Selger disse om prisen er god nok:) Dett er kopi av AC Schnitzer. Kan legge ut bilder om det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olew Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 pris for frontfanger +eventuelt panser og venstre forskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 pris for frontfanger +eventuelt panser og venstre forskjerm?[/quotFront 800,- Panser 800,- Skjerm 400,- Men blir vel slettes ikke billig å sende noe slikt med posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 hvor mye vil du ha for baklyktene? Disse er jo vanskelige å få tak i, og dyyre.. Lyktene er hele, uten noe slags sprekker. Så du får komme med et anstendig bud:) bestilte nettop fra koed for 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 om det er originale sotede Hella lykter på denne får du ikke tak i det på Koed. såfremt de ikke har påbegynt produksjonen på dem igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 om det er originale sotede Hella lykter på denne får du ikke tak i det på Koed. såfremt de ikke har påbegynt produksjonen på dem igjen.. Disse er originale Hella, leveres i orig. emballasje. Han som hadde bilen, ga nærmere 5000,- for disse da de var nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 om det er originale sotede Hella lykter på denne får du ikke tak i det på Koed. såfremt de ikke har påbegynt produksjonen på dem igjen.. Disse er originale Hella, leveres i orig. emballasje. Han som hadde bilen, ga nærmere 5000,- for disse da de var nye. Litt of topic, men ringte Hellanor i Trondheim for et par uker siden og spurte på pris på originale sorte hella baklykter til e34, og fikk pris på 7600,- Og når han sjekka nr på lyktene med Hella i tyskland, så fant han ut av de HAR gått ut av produksjon! Og når noe sånt først har gått ut av produsjon, så er det meget meget sjelden at de starter opp igjen.. dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 hvor mye vil du ha for baklyktene? Disse er jo vanskelige å få tak i, og dyyre.. Lyktene er hele, uten noe slags sprekker. Så du får komme med et anstendig bud:) bestilte nettop fra koed for 3000,- Om du har blitt lovet originale svarte Hella baklykter, så tror jeg nok du har blitt lurt, for enkelt og greit så lages de ikke lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Et lite tips til alle dere som har lyst på sota baklykter på E34'n deres: Dette er originale OG GODKJENTE sota baklykter, og det er de ENESTE baklyktene som er godkjente helsota! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Et lite tips til alle dere som har lyst på sota baklykter på E34'n deres:Dette er originale OG GODKJENTE sota baklykter, og det er de ENESTE baklyktene som er godkjente helsota! Takker for all info icemanM5 Kjøpte slike lykter til e30`min, brukte.. og di gav jeg 3200,- for.. Lyktene er uten sprekker va noe slag, så de er nok "gull" verdt, og kommer ikke til å gis bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Bare hyggelig, Hamansen! Kondolerer med smadra bil, men ønsker deg samtidig lykke til med salg av deler! Forresten, har du noen prisantydning på de svarte baklyktene ? Har akkurat kjøpt meg splitter nye sånne selv, men.... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Bare hyggelig, Hamansen! Kondolerer med smadra bil, men ønsker deg samtidig lykke til med salg av deler! Forresten, har du noen prisantydning på de svarte baklyktene ? Har akkurat kjøpt meg splitter nye sånne selv, men.... hehe.. Er ikke jeg som har kræsja:-) Kjøpte bilen for å bruke motoren i E30`n min Hmm..De er jo i upåklagelig stand, å hvis nyprisen er så mye som 7600,- så burde de jo være verdt 4500+.. Har ingen hast med å få de vekk, så de ligger nå i kjelleren til en kommer med et bra bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå