Armanic Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Er førerstolen strøken ? send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 15" alu er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei. ønsker bremsende forran. calipper, brankett og skiver. Når kommer det for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Har du demperene og fjærene enda? Vil de passe på en 96 modell 518 touring? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simooe! Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Er forskjermen strøken..? og fortsatt til salgs?.. tar den på venstresia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei. ønsker bremsende forran. calipper, brankett og skiver. Når kommer det for salg? Hei blir vel iløpet av April/Mai regner jeg med. Send pm om det enda er av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Har du demperene og fjærene enda? Vil de passe på en 96 modell 518 touring? Pris? Jepp, de står enda på bilen. Om de passer Touring vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Er forskjermen strøken..? og fortsatt til salgs?.. tar den på venstresia.. Hei Ja, såvidt jeg har sett så skal skjermene være strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei, har du hovedlyktene og lyktelistene ennda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei, har du hovedlyktene og lyktelistene ennda? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimBrun Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei Har du speilene enda, betyr komplett 200 for begge ? Har du noen ide om de passer på en 95mod? Ring/sms meg hvis det er aktuelt, så kan vi avtale. Bor i oslo. mvh joachim 41500507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 HeiHar du speilene enda, betyr komplett 200 for begge ? Har du noen ide om de passer på en 95mod? Ring/sms meg hvis det er aktuelt, så kan vi avtale. Bor i oslo. mvh joachim 41500507 Hei 200 pr stk. men kan få begge for 300+ frakt. 5serie er ikke min greie, så vet ikke om de passer.. Mvh Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Er panseret helt strøkent? Er begge skjermene strøkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Panseret er ikke strøkent, har fått seg en trøkk rundt emblemet (det er forøvrig blått det som står på) Skjermene skal være strøkne, disse er islandgrûn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå