motormania Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 heij har du vindusvisker motor komplett md stag osv som er i god stand fra e34en? da er jeg veldig intresert:) eventuelt også vindusviskerarma, da må jeg vell sikkert ha hele md armen til lys ilamme. hva skal du ha for dette?
hamansen Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 heij har du vindusvisker motor komplett md stag osv som er i god stand fra e34en? da er jeg veldig intresert:)eventuelt også vindusviskerarma, da må jeg vell sikkert ha hele md armen til lys ilamme. hva skal du ha for dette? Hei plata me overføringer koster 2800 på koed, og motoren koster vel mellom 1500 og 2000 vil jeg tro? (Nytt) ..så du får komme med et fornufti bud, så blir vi nok enige
hamansen Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 siste sjanse nå, før bilen bli sendt til huggern
hamansen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 sender du meg lyktesenkerene? Jepp, du har PM.
hamansen Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Bilen er nå sendt til hugging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå