PrinceIgor Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Har endelig kjøpt meg en BMW , har ønsket meg det lenge så jeg kjøpte meg en 525iA 92 mod juhu. Er veldig fornøyd med bilen, det er bare et par ting jeg lurer på. Bilen er senket så mye som overhodet mulig, den sitter nok som limt på veien, men er ikke så veldig praktisk på vinterføre(har allerede blitt hengende i en pitteliten snøfonn...! ). Jeg kunne tenkt meg og hevet den litt, er det vanskelig å få tak i høyere fjærer? Vil ikke heve den fult, men bare litt. Kunne gjerne tenkt meg diffbrems på bakaksel(tror ikke jeg har det, spinner mistenkelig mye på det ene hjulet ) Er det noen mulighet for å finn ut om jeg har diffbrems eller ikke? Blir litt mye første gangen, men lurer på mye, kommer mere etterhvert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 fjærer med tilbehør kjøper du hos blandt annet gsbildeler.no eller koed.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 jekk opp bilen din, rull rundt det ene hjulet, går det andre i samme retning, så har du diffbrems;) Eller du kan jo se om du finner noen nummer på diffen din, og slå de opp ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 jeg har et komplett senkesett som senker 20mm fram og bak. har papirene på det og. det kan du jo få kjøpe av meg om du har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Bryter inn litt her, dr. felix, hva slags senkesett er det du har tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinceIgor Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Takker for snart svar, skal sjekke litt rundt ang den senkinga. Tenker meg litt sånn M5 senking, tror det er akkurat passe . Har også problemer med viskosekoblingen til radiatorvifta, kommer en ulyd når den går og jeg kan stoppe den med lillefingeren når motoren er varm. Hvor får jeg tak i en slik viskosekobling (billig), det beste er vel å få tak i en ny? Dr. Felix: Hva skal du ha for senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hva skal du ha for senkesettet? tenkte meg rundt 2000??? for det, men nå er det 2 til som er intressert i det, så du får komme med et lite bud.men jeg praktiserer som regel "førstemann med penger" salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinceIgor Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Takk for det tror jeg aventer heving til våren/sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Viskosekobling kan du kjøpe på Koed.no, Ebay, GS osv Den bør absolutt kjøpes ny da det er en slitedel Senkesett selges "overalt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg låner tråden litt her: noen her som har montert elektrisk vifte på E34? ser for meg at det kunne vært en fornuftig oppgradering, både for å unngå hk-tyveri, viftestøy, og problemer med viskosikobling. trådstarter: Har du et bilde av bilen din? så man kan se hvor mye senk du har fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg har montert på min gamle e34 med m20, på 540ien var det orginalt hos meg.(95mod) Om du skal ha mest senk uten å sitte og riste går du for m-tech ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Var det originalt elektrisk vifte på 95 mod altså? rart ikke min 94 har det da.. men isåfall skulle det jo gå an å få tak i noe originale greier for å bygge om. hva slags vifte brukte du på 520en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå