Gå til innhold

Heving av e-34

PrinceIgor
 Share

Anbefalte innlegg

Har endelig kjøpt meg en BMW :D, har ønsket meg det lenge så jeg kjøpte meg en 525iA 92 mod juhu. Er veldig fornøyd med bilen, det er bare et par ting jeg lurer på. Bilen er senket så mye som overhodet mulig, den sitter nok som limt på veien, men er ikke så veldig praktisk på vinterføre(har allerede blitt hengende i en pitteliten snøfonn...! :shock: ). Jeg kunne tenkt meg og hevet den litt, er det vanskelig å få tak i høyere fjærer? Vil ikke heve den fult, men bare litt. Kunne gjerne tenkt meg diffbrems på bakaksel(tror ikke jeg har det, spinner mistenkelig mye på det ene hjulet :) )

Er det noen mulighet for å finn ut om jeg har diffbrems eller ikke?

Blir litt mye første gangen, men lurer på mye, kommer mere etterhvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for snart svar, skal sjekke litt rundt ang den senkinga. Tenker meg litt sånn M5 senking, tror det er akkurat passe :) .

Har også problemer med viskosekoblingen til radiatorvifta, kommer en ulyd når den går og jeg kan stoppe den med lillefingeren når motoren er varm. Hvor får jeg tak i en slik viskosekobling (billig), det beste er vel å få tak i en ny?

Dr. Felix: Hva skal du ha for senkesettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner tråden litt her:

noen her som har montert elektrisk vifte på E34? ser for meg at det kunne vært en fornuftig oppgradering, både for å unngå hk-tyveri, viftestøy, og problemer med viskosikobling.

trådstarter:

Har du et bilde av bilen din? så man kan se hvor mye senk du har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...