E30_Dale Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Må ha slitne lameller du da, for alle mine fungerer utmerket. Men så har du også breiere hjul med mye vekt på, enn hva jeg har i min E30;-) Med såg du hadde et veldig godt grep på det våte underlaget.
Mikael-B Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Grattis med 1. plass! Heftig å vinne på sånn kjøring med den tunge sleden
535Terjen Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Sikkert billigere enn Castrol diff olje også? Tja, ca likt gjerne, men gjør jo ingenting det hvis den funker bedre.. Bestilte gjennom Mekonomen. Må ha slitne lameller du da, for alle mine fungerer utmerket. Men så har du også breiere hjul med mye vekt på, enn hva jeg har i min E30;-)Med såg du hadde et veldig godt grep på det våte underlaget. Mulig det, er jo litt tak i den, men sleit med å få den ut i "360en" der.. Spinner uansett ikke så lett lengre, så noe hjelp må det være i diffen og. Får olja på mandag, så blir spennende hvordan det blir. Grattis med 1. plass! Heftig å vinne på sånn kjøring med den tunge sleden Takker! Ja hadde ikke regna med det, får skylde på dekka..
Flatshift Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 hei. ser du har Depo facelift lykter. hvordan har du fått de hvite angel eyes ringene? kjøpte du løse ringer og satte på ? jeg har 5 pærer per ring på min og skulle veldig gjerne hatt "xenon" i ringene da jeg har xenon i tåkelysa. Mats
535Terjen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 hei. ser du har Depo facelift lykter. hvordan har du fått de hvite angel eyes ringene? kjøpte du løse ringer og satte på ? jeg har 5 pærer per ring på min og skulle veldig gjerne hatt "xenon" i ringene da jeg har xenon i tåkelysa. Mats Stemmer, var de gule ringene i mine og. Kjøpte de hvite/blå led-ringene på Ebay. De er spesiallagd til å kun passe Depo facelift-lyktene.
Flatshift Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 åja, har du linken til akkurat de ringene til Depo lyktene?? takk for svar
535Terjen Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 åja, har du linken til akkurat de ringene til Depo lyktene?? takk for svar Hmm, prøvde å søke etter, men nå fant jeg ikke..
535Terjen Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Liten update: Hatt problem med bensinpumpa noen mnder, måtte ha full tank for at den ikke skulle lugge og nappe. I dag kom endelig den i posten som ble bestilt for lenge siden. I stedet for å bytte til en dyr originalpumpe, kjøpte jeg heller ei myye billigere og kraftigere Walbro 255lph og satte i. Grei sak og tilpasse, og funker topp nå. Walbro vs Pierburg (ikke la dere lure av at den nye er mindre, den leverer mer) Ny vs gammel sil (den gamle var full i dritt og må ha vært pottetett) Ellers har jeg fått bytta ut alt interiørlys med hvit LED (inkl. ryggelys)
535Terjen Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 er det UHP LED angel eyes ?? til Depo Jepp, det stemmer.
leif harald Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Nice, får man disse led lysa til e46 også?
535Terjen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Takker! Kjøpte her: http://www.jlevistreetwerks.com/ Har sikkert til flere BMW-modeller. Kosta vel bortimot 1700,- m/frakt det jeg bestilte tror jeg. Da er det noen løse pærer og resten er komplette lykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå