535Terjen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Heisann! Kjøpte meg en kjekk bil rett før jul. Bilen er en 1996 535i E39 med manuell gir. Så ultra-anonym ut da jeg kjøpte, men i løpet av de siste to ukene har det skjedd litt. Her kommer en del bilder: Sånn så det ut når jeg kjøpte: "AC Schnitzer" pedaler Bestilt ferdig lakkert M5-spoiler fra Taiwan, men de var ikke så flinke til og pakke... Vinterklargjøring: Rubbing, polering og voks.. Fortsettelse følger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 endelig kommet deg på rett forum Terje Håper du beholder bilen en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Original M-girkule i skinn m/lys: Carbon badge foran og bak: K&N filterkit: SuperSport coiloverkit (godkjent) Nye lykter rundt hele. Ville beholde de originale xenonlyktene foran, så gidda ikke bygge om til facelift frontlykter. Måtte samtidig bytte noen knekte lyktejusteringer CCFL angel eyes kit og 50W 4300k xenon i fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Åååå drittøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Pixelfiks i instrument.. Skifta ledningsbånd. I god gang med plukking: Måtte borre hull i instrumentet på 4 strategiske plasser for å komme til noen skruer som holder displayet: "Vips" så var displayet løst, og en fikk etterhvert byttet ledningsbåndet.. Etter bittelitt prøving og feiling da ledningsbåndet måtte plasseres innforbi noen 1000dels millimeter, så ble det nais. Og siden en var så godt i gang, så fikk jeg montert noen Innoparts plasmaskiver og aluringer rundt. Og vips så slapp en å kjøpe nytt instrument Her noen litt bedre bilder av nye nyrer, lykter, senk osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Siste oppdatering så langt: (Lånte hjul) Mer kommer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Svart og hvit er en sikker vinner. Skikkelig fin bil. Hvor fikk du tak i nytt ledningsbånd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Der kom du deg endelig inn ja Terje. Gromme lyd i denna børså di. Ser mye bedre ut nå me litt extra enn når du va innom jobb me an Åsså perfekte farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 moro med 535i, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Gratulerer med fin BMW, gjør seg virkelig i hvit Men var det noe hokus pokus å montere Innoparts plasmaskiver ? De var rimelig stilige Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 WOW! Rå lekker e39. Tøft med V8 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Flott bil, og veldig stor forandring fra da du kjøpte den, modsa var 100% riktig. Få på noen stoore felga no så er den perfekt. KAnsje GS har noe tøft til 5serie i år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Fanken!! Detta liker jeg dårlig ass. Blir litt for lik min hehe Bare å få hivd ut den motoren nå og sette inn en b44 i stede så ere knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 NAAIS! M5 speil og BBS felger til våren nå så er detta grom børse klar for bruk og stell! Planer for eksos? 4 rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå