Gå til innhold

noen spm ang 520i e34

Anbefalte innlegg

Skrevet

det jeg lurer på er:

- kan noen legge ut et bilde som viser hvor jeg finner komfortrelèet i en bmw 520i e34 1991mod?

- om noen kan legge ut et bilde av hvor jeg finner bakre traversforinger på samme bilen?

håper noen kan hjelpe.

Stianguten

Skrevet
det jeg lurer på er:

- kan noen legge ut et bilde som viser hvor jeg finner komfortrelèet i en bmw 520i e34 1991mod?

- om noen kan legge ut et bilde av hvor jeg finner bakre traversforinger på samme bilen?

håper noen kan hjelpe.

Stianguten

t7el9x8ifgqq3c10yrw9.jpg

har prøvd å ringe rundt foringane

Skrevet

tusen takk:) noen som har bilde av komfortrelèet???

Skrevet

ja eg vet det ligger under baksetet men vet ikke vilken så hadde håpet noen som vet kan sende et bilde:)

Skrevet

for de elektriske vinduene er død og sentrallåsen er død og den elektriske takluken er død.

trenger et bilde for og vite kas av de eg skal skifte for vet at de ligger under baksetet i den boxen men vet ikke vilket av de 3 som er komfortrelèet.

Skrevet
for de elektriske vinduene er død og sentrallåsen er død og den elektriske takluken er død.

trenger et bilde for og vite kas av de eg skal skifte for vet at de ligger under baksetet i den boxen men vet ikke vilket av de 3 som er komfortrelèet.

Samme har skjedd med min, men også da at bilen stoppet opp og starter da ikke igjen... Men er strøm på batteri osv, for cd spiller å alt annet funker jo.

Så lurer på det samme selv..

Skrevet

Er ikke alle de 3 tingene avskilt?

altså at alle har sine egne releer?

ganske så sikker på det, sentrallåsen har i alle fall sin egen "boks" under baksetet.

har du sjekka de 6 sikringene som står under baksetet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...