Iv3rs3n Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Offda.. Kjip den Sten.. Regner med når du kommer hjem fra konserten så finner du de billettene som du har rota bort, rett fremfor nesa di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Rammstein billetter ønskest kjøpt! I Vallhall i februar.. Har klart å miste mine 2 billetter etter at jeg flyttet i desember.. Så trenger 2 nye! PM, Mail eller sms 41 55 15 63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Har du ordrebekreftelsen fra billettservice på mail da du bestilte? Da kan du bare printe ut den og ta med til billettluka og få dem til og skrive ut 2 nye billetter. Eller ringe til dem og oppgi nødvendig informasjon og få de til og sende deg 2 nye. Koster rundt 60-70kr pr billett og er vestenlig billigere og enklere enn å prøve og få tak i nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Har du ordrebekreftelsen fra billettservice på mail da du bestilte?Da kan du bare printe ut den og ta med til billettluka og få dem til og skrive ut 2 nye billetter. Eller ringe til dem og oppgi nødvendig informasjon og få de til og sende deg 2 nye. Koster rundt 60-70kr pr billett og er vestenlig billigere og enklere enn å prøve og få tak i nye Oisann! Det viste jeg ikke! Skal prøve på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå