Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvorfor? Går det ikke an for folk å respektere oppdelingen av forumet selv om de er litt stresset og trenger å få tak i ting? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Er det virkelig et så stort problem at du må lage en tråd om det? Det er ikke så veldig mange som gjør det, og de blir som oftest fort flyttet. Alle kan gjøre en feil innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Jeg overlever nok, men det er litt mer irriterende hver gang det dukker opp off-topic-innlegg midt inni ting som du faktisk er interessert i å lese om. Om det er et stort problem kommer an på om trenden holder, det. På et halvt døgn har to stykker prestert dette, og hvis det fortsetter vil nesten 1500 ha gjort samme feil i løpet av 2010. Er det ikke greit å spørre, da? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Ser ikke problemet så lenge admin er såpass oppegående som de er http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=141265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 den tråden her er minst like mye søppel som en Ønskes kjøpt-tråd i "selges"-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 den tråden her er minst like mye søppel som en Ønskes kjøpt-tråd i "selges"-forumet! Er det derfor du føler for å bidra? Jeg kan forresten skrive om spørsmålet mitt, da: Er det ikke ønskelig for brukerne av bimmers.no å ha et ryddig forum? Hvis det ikke er det er det jo ikke noe problem for noen, men folk trenger jo ikke å bli sure bare fordi noen spør. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Vi har et ryddig og knallbra forum! Ikke forsøple med slike innlegg som det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Dere er jammen ivrige etter å delta i forsøplingen. Som sagt: hvis ikke andre synes det er noe problem med feilposting skal selvfølelig ikke jeg ta på meg rollen som noe politi. Det eneste jeg stusser over er at enkelte moderatorer tillater en god del feil til å være så anale som de later til å være, men det er heller ikke min jobb å gjøre noe med. Dere andre som har lyst til å si at jeg tar feil er velkomne til det, altså. Jeg tar imot kritikk så lenge den er konstruktiv, jeg. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Det eneste jeg stusser over er at enkelte moderatorer tillater en god del feil til å være så anale som de later til å være, men det er heller ikke min jobb å gjøre noe med. Kan du utdype hva du mener med den kommentaren der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Ja, det kan jeg godt. Jeg så nylig et eksempel på at du hadde slettet mange kommentarer i en salgsannonse, til tross for at selgeren ville la folk kommentere, med grunnlag i reglene for forumet. Siden dette forumet er såpass godt drevet som det er, vil jeg anta at det også står noe i reglene om å skrive i riktig forum. Stemmer ikke det? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Dette er reglene for det forumet; Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Altså så er ingen kommentering utover hva som faktisk har med salget å gjøre tillatt der. Det har vært alt for mye OT-innlegg der i den siste tiden, og det er noe vi moderatorer har bestemt oss for å få slutt på, og derfor blir alle OT-innlegg slettet, og jeg innrømmer gjerne at jeg er nazi på det området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Men hva vil trådstarter at denne tråden skal resultere i? Annet enn masse svada fram og tilbake... Men okei... Jeg liker ikke at folk poster feil. (har jeg bidratt nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Dette er reglene for det forumet; alle OT-innlegg slettet, og jeg innrømmer gjerne at jeg er nazi på det området! Det forstår jeg godt, og det er bare rett og rimelig at slike ting blir gjort av moderatorer dersom det er nødvendig. Jeg bare lurte på om det sto noe i reglene om at folk skal poste på rett sted, eller om det er sånt som man skal skjønne av seg selv. Meningen med spørsmålet mitt var ikke å starte en lengre debatt heller, og nå som jeg ser at jeg har i hvert fall én som er delvis enig med meg trenger vi jo ikke å fortsette LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 syns forumet er nokså ryddig, kunne gjerne ønsket litt mere inndeling i flere emner, men ellers meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå