Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har innstallert webasto/eberspacher i en e36?

Jeg lurer på hvor dere har hentet bensintilførslen?

Prøvde meg å tappe returen i motorrom, men der er det bare bensin en liten stund etter motoren er stoppet. Mulig det blir for langt strekk å suge fra tank og at jeg må bak med pumpen.

Lurer også på om det er enveisventil på retur i tank så jeg må montere et stigerør i tank?

Skrevet

Det beste er å montere en egen sugeslange (rør med gjenomføring) som settes ned gjenom tankarmatur og så til en liten separat pumpe egnet for dette.slik er det ved orginal og etter montering av både webasto og eber.

Skrevet

Har webasto'en din en liten innebygget bensintank?

Var en her inne som monterte på m50 e34.

Var Thermo-C modellen eller noe slikt med innebygget 0,5l bensin tank. Koblet bensin retur på motor inn i webasto, og så retur frra webasto videre til retur/tanken.

Da fyller tanken seg opp hver gang bilen har gått, og du har 0,5l den kan varme opp på..

Vet ikke hvor lenge det holder, eller om det er nok.., men det er jo en løsning :)

Skrevet

Thermotop T har innebygget tank. ;)

Det var jeg som monterte på e34en min. Den er koblet i serie med fuel rail (mellom fuelrail og tank). Den fyller seg når bilen går, og kan kjøres i 60min. Tanken fyller seg opp igjen iløpet av 2 minutters kjøring.

Skrevet

Har ikke innebygd tank, men har vert inne på tanken å kjøpe en liten tank på 1 l men var ikke sikker på kordan den løsningen ble.

Men nå vet jeg at det funker, så skal vurdere den løsningen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...