Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 har vært å kjøpt propan brenner idag , så det blir vel litt tinning av skjerm etterpå i kveld . Pleier å tinne selv men , ser ut som gamlekaren skulle ta seg en tur å friske opp gamle kunster ... så vi får se ,det var han som lærte meg det , men som gammern sier : de gamle er eldst .... hehe
Olelink Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 har vært å kjøpt propan brenner idag , så det blir vel litt tinning av skjerm etterpå i kveld .Pleier å tinne selv men , ser ut som gamlekaren skulle ta seg en tur å friske opp gamle kunster ... så vi får se ,det var han som lærte meg det , men som gammern sier : de gamle er eldst .... hehe Driver han fortsatt med noe prosjekt selv? Husker han viste oss ett par biler han (kanskje dere begge) holdt på med når vi var i Bud å så på 750iL'n hans første gang.
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Går litt raskere her enn med min, men jeg er singel nå så har kun bilen å bruke penger på så skal vel få spyttet i noen kroner før sommeren jeg også Sinnsykt rått prosjekt!! Stå på
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 har vært å kjøpt propan brenner idag , så det blir vel litt tinning av skjerm etterpå i kveld .Pleier å tinne selv men , ser ut som gamlekaren skulle ta seg en tur å friske opp gamle kunster ... så vi får se ,det var han som lærte meg det , men som gammern sier : de gamle er eldst .... hehe Driver han fortsatt med noe prosjekt selv? Husker han viste oss ett par biler han (kanskje dere begge) holdt på med når vi var i Bud å så på 750iL'n hans første gang. Lite prosjekt på`n nå men . koser seg med sportsroadster sin fra 63 bare
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 da er vi direkte inne fra flåklypa med gammern i sving legger ut litt om tinning om det skulle være int for noen av dere. dette trenger du ... tinn , blaselampe , berrafiks, filer,kost,klut. slip godt rent smør på berrafiks varm opp til det smelter og tørk av med klut vask over med våt klut (vann) for å fjærne syre. tinn legges på varm opp å form til med tre skje , inntrekt i olje legg mereke til brilla ... hehe bruk tinnfil til å høvle vekk/forme ferdig filet slip over til slutt med slipemaskin e.l NB !!! husk å vask med tynner før grunning ect Mange kan sikkert dette , men la det ut likevel Når gammer`n gjør det så er det ikke noe tinn på gulvet ... ?
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Dette så jo bare nydeli ut Gleder meg til fortsettelsen på prosjektet
ragua Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Du vet det er old school når mann tinner i dressbukse og tøffler!
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Du vet det er old school når mann tinner i dressbukse og tøffler! hehe ja dette er old school men han kan sakene sine , men har jo banka blekk i alt for mange år ..
Olelink Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 har vært å kjøpt propan brenner idag , så det blir vel litt tinning av skjerm etterpå i kveld .Pleier å tinne selv men , ser ut som gamlekaren skulle ta seg en tur å friske opp gamle kunster ... så vi får se ,det var han som lærte meg det , men som gammern sier : de gamle er eldst .... hehe Driver han fortsatt med noe prosjekt selv? Husker han viste oss ett par biler han (kanskje dere begge) holdt på med når vi var i Bud å så på 750iL'n hans første gang. Lite prosjekt på`n nå men . koser seg med sportsroadster sin fra 63 bare Ok, husker han holdt på med no rustsveising på en Jaguar den gang. Var ett stort lokale han/dere hadde iallefall Er det der du også holder på?
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Han har solgt verkstedet sitt nå, så jeg driver hjemme i garagen
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 jeg lurer på om det ikke blir disse hjula jeg .....???
Olelink Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Han har solgt verkstedet sitt nå, så jeg driver hjemme i garagen Åja. Vi håper å kunne komme igang for alvor med restaureringen av 750iL'n nå til sommeren. Ser nå ut som du har en velutstyr garasje, og handlaget er det nå ikke noe å si på. Dette tror jeg blir knall bra
Lars89 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Har trua på de felgene. Lyst på de samme selv Imponerende håndarbeid både av deg og gammern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå