RoaldJ Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 du trur... jeg vet den kommer til å bli tøff i fronten ser bare på det "ferdige" hjørnet på høyre sida.. digger de breie skjermene kombinert med facelift lyktene :D
Morgan GS Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Jeg vil ha denne bilen vil du ha den nå da....? jeg hadde ventet litt .. hehe Må nok bruke den litt selv før jeg selger den vel ...
Rovderacing Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Sjå han gut Blir knall bra dette Morgan.. Syns du er flink.. Kan umulig vere sant det dei seie om deg
Jimxd Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Steike for en bil det her blir Morgan. Stå på! Gleder meg til å se sluttresultatet!!! <3
Morgan GS Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Sjå han gut Blir knall bra dette Morgan.. Syns du er flink.. Kan umulig vere sant det dei seie om deg hehe .... får sagt det du noe nytt fra norsk vogn museeum da
Rovderacing Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Sjå han gut Blir knall bra dette Morgan.. Syns du er flink.. Kan umulig vere sant det dei seie om deg hehe .... får sagt det du noe nytt fra norsk vogn museeum da Her i gammal bil garasja kosa eg meg Ny motor i 02n på vei og e30a e klar so snart eg får rett dele
Morgan GS Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 har da fått gjort ferdig v, framskjerm og grovslipt den . Så det neste blir vel å bygge på sidene på panseret til å passe m3 skjermer , vil ha fine åpninger Så er det frontfanger som skal moddes litt
RoaldJ Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 kan ikke annet enn å smile jeg.. dette blir så rått! edit: rettet skriveleif.
Morgan GS Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Pønsker litt på slik farge kombinasjonen fikk god hjelp med photoshoping på forumet her
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Tror det ville blitt sensjasjonelt med de felgene, i den fargekomboen! Uten tvil. Er jo kjempefine felger i utgangspunktet.
Morgan GS Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Blir alt for lite tid til prosjektet om dagen.... Sitter å jobber med Kampanjekatalogen som dere skal få utdelt før påske Mye å glede seg til der da ) Men jeg kommer sterkt tilbake .... Men det må nok Bli BBS LM med hvit senter/logo og gull bolter
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Pønsker litt på slik farge kombinasjonen Kan bli bra det, men sjekk med gullsenter før du lakkerer
Morgan GS Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Nice den å , men de kommer nok ferdig lakkert Må ha noen fordeler med all denne felgbestillingen Joar ... hehe
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Nice den å , men de kommer nok ferdig lakkert Må ha noen fordeler med all denne felgbestillingen Joar ... hehe Aha du tar den ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå