Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette så skikkelig spennende ut. Lurer på om det ville sett bra ut med denne fronten og panser på en 2002 stasjonsvogn. Må bare få legge til at jeg misunner deg energien og pågangsmotet... :applause:

Skrevet

Litt OT hær morgan..

Har en e91 m-sport (ikke facelift)

Skulle hatt meg noen deler..

Kan du sende meg pm på pris på disse?

(bruker å handle gjennom automote/sivert)

- Carbon splittere

- Carbon nyrer

- blackline baklykter

Skrevet

Veldig gromt prosjekt må jg si!! :) må nesten komme å se engang, holder til i Elnesvågen ;) Gleder meg til å se slutt-resultatet! Lykke til videre!

Skrevet

For de som ikke gidder å bygge om innerskjermer bak kan kjøpe innserskjermer til M3 cab, de er billigere en de til coupe :D

3900,- til coupe.

2600,- til cab.

Jeg har bygd om 2 stk coupe og en cab, alle ble extra breddet. Det var helt klart bedre med nye innerskjermer, mye bedre plass for FEITE hjul og LAV bil :D

Tøft prosjekt !!!

Skrevet

takk takk folkens :-) for tips å gode tilbakemeldinger , driver å sliper bilen klar til grunning, og håper å være klar til grunning til helga .

ikke så mye å vise bilder av men det kommer bilder etterhvert når det blir grunning og laging av nye hjulhus bak :-)

Skrevet
Veldig gromt prosjekt må jg si!! :) må nesten komme å se engang, holder til i Elnesvågen ;) Gleder meg til å se slutt-resultatet! Lykke til videre!

bare å stikke innom det om du vil :wink:

Skrevet
For de som ikke gidder å bygge om innerskjermer bak kan kjøpe innserskjermer til M3 cab, de er billigere en de til coupe :D

3900,- til coupe.

2600,- til cab.

Jeg har bygd om 2 stk coupe og en cab, alle ble extra breddet. Det var helt klart bedre med nye innerskjermer, mye bedre plass for FEITE hjul og LAV bil :D

Tøft prosjekt !!!

takk for tipsett.. ikke dumt forslag.

Er det samme bue i hjulhuset på de bortsett fra at vindusrammen ikke er der som på coupe.?

bygde du de inn i org M3 bakskjermer ?

COUPE

8275jw525v28w2qgpgmk.gif

CAB

kg9y7ngc8jpx3pg9hzgb.gif

Skrevet

Buene er like bortsett fra det rundt som du ikke trenger.

Buene ble brukt til orginale M3 skjermer ja.

Coupe,hvit med svart tak. uten M3 innerbuer. Masse slit for å få buene store nokk til hjula.

Cab, svart.

Coupe, gul. På disse brukte jeg orginale M3 innerbuer, mye lettere å få plass til hjula.

Buene bak ble også extra breddet, rundt 2-3 cm.

Alle disse bilene breddet jeg for Automote, så bilder skal finnes på hjemmesiden

http://www.automote.no

Her er ivertfall caben, fant ikke bildene jeg har fra selve bredde jobben.

32a1o8o6pygcr5bybdbo.jpg

rlh78nos4b27ttxh6vr9.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...